اخبار هنرمندان

آیا ازدواج ملیکا شریفی نیا صحت دارد همسر دوم ملیکا شریفی نیا کیست + عکس

آیا ازدواج ملیکا شریفی نیا صحت دارد همسر دوم ملیکا شریفی نیا کیست.

آیا ازدواج ملیکا شریفی نیا صحت دارد همسر دوم ملیکا شریفی نیا کیست

آیا ازدواج مجدد ملیکا شریفی نیا صحت دارد

ملیکا شریفی نیا یکی از بازیگران مشهور کشور میباشد و دختر محمد رضا شریفی نیا میباشد در حال حاضر در فضای مجازی خبرهایی در مورد ازدواج مجددش منتشر شده است.

آیا ازدواج ملیکا شریفی نیا صحت دارد همسر دوم ملیکا شریفی نیا کیست
ملیکا شریفی نیا در چند روز گذشته نسبت به خبرهای منتشر شده در فضای مجازی هیچ واکنشی تا به حال نشان نداده است.البته شایان ذکر است که خبر ازدواج مجدد ملیکا شریفی نیا در برخی از سایت ها و رسانه های نه چندان معتبر مطرح شده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

همسر مهرآوه شریفی نیا کیست؟ آیا طلاق گرفته است؟

مهراوه شریفی نیا با لباس عجیب  در ورزشگاه قطر جنجال کرد

فیلم حرفایه نعیمه نظام دوست از عشقش به عابدزاده

همین سایتها چندی پیش خبری مبنی بر اینکه ملیکا شریفی نیا با داریوش فرضیایی که به عمو پورنگ معروف است ازدواج کرده است است که این خبر صحت نداشت و برای جلب مخاطب این خبرهای کذب و دروغ از سوی برخی سایتها و رسانه ها منتشر میشود.

آیا ازدواج ملیکا شریفی نیا صحت دارد همسر دوم ملیکا شریفی نیا کیست

و آنها در چند برنامه که برای گروه سنی کودک و نوجوانان ساخته شده بود همکاری داشته اند البته آنها رابطه ای گرم و صمیمی با یکدیگر دارند.و دیگر همه با شایعاتی که پیرامون سلبریتها در فضای مجازی ساخته میشود آشنا هستند مخصوصا بازیگران مشهور کشور با اینگونه شایعات بیشتر درگیر هستند.ملیکا شریفی نیا در سال ۱۳۸۶ وقتی ۲۱ ساله بود با امیررضا طلاچیان ازدواج میکند که این ازدواج به جدایی و طلاق ختم میشود.

او خواهر مهراوه شریفی نیا میباشد و هر دو دختران محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان هستند.ملیکا شریفی نیا در ۲۱ آبان ماه سال ۶۵ در تهران به دنیا می آید و یکی از بازیگران جوان کشورمان میباشد.پدر ا‌و در سال ۱۳۳۴ در روستایی به نام خاتون آباد در حوالی خوراسگان در استان اصفهان در ۲۵ خرداد متولد میشود.

مادر او آزیتا حاجیان میباشد که در ۲۱ دی ماه سال ۱۳۳۶ در تهران متولد شده است، او یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون و همچنین تئاتر ایران میباشد.مهراوه شریفی نیا خواهربزرگ ملیکا میباشد که در ۲۹ فروردین سال ۶۰ در تهران متولد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا