خبر جدید

اخبار تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ بارش برف و آلودگی هوا

اخبار تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ بارش برف و آلودگی هوا

اخبار تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 2 اسفند 1401  بارش برف و آلودگی هوا اخبار تعطیلی مدارس تهران ، البرز ، اصفهان ، مشهد ، آذربایجان شرقی ،  تبریز ، آذربایجان غربی ارومیه ، اراک ، قزوین ، قم و کرمانشاه و لرستات را در ادامه بخوانید.

اخبار تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 2 اسفند ۱۴۰۱

در حال حاضر آلودگی هوا بسیاری از شهرهای کشورمان را تحت تاثیر قرار داده و باعث شده که شرایط بسیار بدی برای مردم و بخصوص دانش آموزان به وجود بیاید.

در چند روز اخیر بارش باران و برف باعث شده بود که دانش آموزان برخی از شهرهای کشورمان با مشکلاتی رو به رو شوند و انتظار داشته باشند که آموزش و پرورش مدارس را تعطیل کند اما در حال حاضر شرایط نسبت به روزهای گذشته مطلوب تر بوده و کمتر شاهد بارش باران و برف در شهرهای کشورمان بودیم.

فردا دوشنبه ۱ اسفند ماه مدارس تعطیل نیست و همه دانش آموزان باید به مدرسه بروند به خصوص شهر هایی که دارای آلودگی هوا هستند مدارس تعطیل نخواهد بود و آموزش و پرورش تعطیلی مدارس را به دلیل آلودگی هوا لغو کرده است و دانش آموزان باید به مدرسه بروند.

به احتمال زیاد در اسفند ماه مدارس تعطیل نخواهد بود مگر این که هفته آخر اسفند مدارس به صورت غیر فعال در بیاید باید به این نکته توجه داشته باشید که تعطیلی مدارس می تواند آسیب بسیار زیادی به روند تحصیلی دانش آموزان بزند و به همین دلیل آموزش و پرورش تصمیم گرفت که مدارس را تعطیل نکند.

بارش برف و باران تا آخر هفته در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران تا آخر هفته در برخی استان‌ها و احتمال طغیان رودخانه‌ها و روان‌آب در ارتفاعات دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی، از امروز تا آخر هفته جوّ پایدار همراه با افزایش نسبی دما در اکثر مناطق کشور حاکم است. در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل تا آخر هفته وزش باد گرم جنوبی، در ارتفاعات گاهی وزش باد شدید روی می‌دهد.

با توجه به افزایش دما و امکان ذوب برف،‌ احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های فصلی، و ایجاد رواناب در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی،‌ شرقی و زاگرس مرکزی وجود دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا