خبر جدید

اخبار تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ اینجا بخوانید

اخبار تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ اینجا بخوانید

وضعیت تعیطیلی مدارس فردا شنبه 20 اسفند 1401 یکی از اخبار مهم برای دانش اموزان تهران و البرز و اصفهان و قم و اردبیل و سایر شهرهای بزرگ کشورمان است که در روزهای اخیر گاه گاهی تعطیل شده اند.

با توجه به اینکه به اواخر اسفند ماه رسیده ایم بسیاری از دانش امووزان میخواهند بدانند آیا به مدرسه خواهد رفت یا خیر.

آیا فردا شنبه مدارس تعطیل است؟

پاسخ این سوال خیر است و دانش اموزان باید فردا به مدرسه بروند و در صورتی که در مدرسه حاضر نشوند غیبت خواهند خورد.

مدیرکل آموزش و پرورش میگوید  یکی از اهداف دشمن پس از شکست در طرح های قبلی خود در کشور، برهم زدن آرامش مردم در سطح کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه حفظ جان و سلامت دانش آموزان از اولویت های این نهاد است، پس از اتفاقات اخیر و مسمومیت تعدادی از دانش آموزان از ستاد و … کمیته، بررسی فوری گزارش های مسمومیت دانش آموزان در حال انجام است و در دستور کار قرار دارد.

با توجه به اینکه حفظ جان و سلامت دانش آموزان جز اولویت‌های این نهاد است پس از بروز اتفاقات اخیر و مسمومیت تعدادی از دانش آموزان ستاد و کمیته، فوریت‌ها بررسی مستمر گزارش‌های زمینه مسمومیت دانش آموزان در حال پیگیری و در دستور کار قرار گرفته است.

نهادهای امنیتی و انتظامی در پی بروز اتفاقات اخیر در خصوص مسمومیت دانش آموزان بسیاری همکاری کرده و پیگیر قضایا بودند و اکنون از اولیا و عموم خانواده‌ها تقاضا می‌شود که نسبت به اتفاقات اخیر و راه‌اندازی موج روانی شبکه‌های گسترده معاند در زمینه تعطیلی مدارس آرامش و هوشیاری خود را حفظ کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا