خبر جدید

اخبار تعطیلی مدارس فردا شنبه 13 اسفند 1401 به دلیل مسمومیت

اخبار تعطیلی مدارس تهران ، الرز کرج ، اصفهان ، اردبیل ، سمنان ، چهار محال و بختیاری ، لرستان بروجرد و قم  و کرمانشاه فردا شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ را در ادامه بخوانید.

اخبار تعطیلی مدارس فردا شنبه 13 اسفند 1401 به دلیل مسمومیت

اخبار تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس یکی از موضوعاتی بوده که دانش آموزان همیشه به آن توجه ویژه داشتند این روزها به دلیل مسمومیت در برخی از مدارس دانش آموزان می خواهند بدانند که آیا مدارس فردا تعطیل خواهد بود یا خیر که پاسخ خیر می باشد و فردا تعطیل نیست.

با اینکه برخی از رسانه های ضد انقلابی در فضای مجازی دانش آموزان را تشویق می‌کنند که در مدرسه حاضر نشوند و به نوعی اعتصاب کنند.

ماجرای مسمومیت دانش اموزان

در چند هفته اخیر خبرهای جنجالی درباره مسمومیت دانش آموزان در مدرسه به گوش رسیده که بعد از انتقال به بیمارستان مورد درمان و مداوا قرار گرفته اند.

درباره اینکه علت مسمومیت ها چه بوده گفته می شود گاز نیتروژن دلیل اصلی مسمومیت دانش آموزان می باشد.

در هر حال دانش آموزان کشور باید توجه داشته باشند که به همراه خود ماسک داشته باشند و در صورتی که صدای انفجار به گوش شان رسید از ماسک استفاده کنند تا خدای نکرده دچار مسمومیت نشوند مراجع قضایی بارها اعلام کردند که به دنبال دستگیری عامل یا عاملین این حادثه هستند.

«سکینه سادات پاد» از وکلای صاحب‌نام و معاون حقوقی مؤسسه بین المللی حقوق بشری «صلح زیبا» که روز شنبه ششم اسفند ماه جاری از سوی آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» به عنوان «مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی» منصوب شد، در گفت‌وگویی اختصاصی با ایرنا که نخستین گفت‌وگوی وی در این مسئولیت است، به تبیین جایگاه، اهداف و برنامه‌های این مجموعه جدید التأسیس در دولت و دیدگاه‌هایش درباره مهمترین موضوعات و چالش‌های حقوقی و اجتماعی کشور پرداخت که مشروح این گفت‌وگو در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

او در بخشی از این گفت‌وگوی یک ساعته در پاسخ به سؤالی درباره برنامه‌هایش برای پیگیری حقوق زنان گفت: بر اساس آنچه در حکم رئیس جمهور تصریح شده، وظیفه من اهتمام به پیگیری حقوق مصرح در قانون اساسی و قوانین موضوعه است که حقوق زنان هم یکی از آنهاست و با توجه به جایگاه رئیس جمهور در پیگیری اجرای قانون اساسی هر جا مصادیقی از نقض حقوق هر یک از طیف‌های مختلف جامعه رخ داد، مأموریت دارم به صورت ویژه آن را پیگیری کنم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا