بیوگرافی

بیوگرافی آرش میراحمدی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس

آرش میراحمدی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد در 4 تیر ماه 1350 در فراشبند بوده که در 28 شهریور 1402 بر اثر سرطان لوزالمعده فوت کرد این بازیگر خیلی دیگر متوجه بیماری اش شد و در نهایت در سن 52 سالگی فوت کرد. او دارای دو فرزند بود.

بیوگرافی

آرش میراحمدی یکی از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایرانی می‌باشد، که علاوه بر هنرپیشگی در عرصه‌ کارگردانی، نویسندگی و همچنین خوانندگی فعالیت می‌کند.

آرش میراحمدی . متولد ۱۳۵۰ . فارغ‌التحصیل کارشناسی نمایش از دانشکده هنرهای زیبا، دانشگاه تهران؛ سال ۱۳۶۸ وارد دانشکاه شدم . دیپلمم را دبیرستان مطهری. هیچکدام از خانواده راضی نبودند و مشوقم حسین اسکندری بودند.

بیوگرافی آرش میراحمدی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس

آرش میراحمدی در رشته هنر تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع لیسانس از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران اخذ نموده است.

سوابق

این هنرمند برای نخستین مرتبه با ایفا در سریال نوروز ٧٢ ساخته داریوش کاردان مقابل قاب تلویزیون قرار گرفت.

پس از آن در اثر سینمایی بی پی چلچله در سال ۶۵ ساخته کیومرث پوراحمد حضور یافت.
در این اثر چهره‌هایی از جمله : داوود رشیدی، علیرضا شجاع نوری و…. حضور داشته اند.

می‌توان از شاخص‌ترین فعالیت‌های آرش میراحمدی بازی در اثر خنده بازار، محله گل و بلبل و همچنین بچه محل را نام برد.

بیوگرافی آرش میراحمدی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس

اثر بچه محل عنوان سریال نمایشی تلویزیونی ایرانی می‌باشده در ژانر طنزی و خیال پردازی موزیکال به حساب می‌آید که کاراکتر نخست آن را داریوش فرضیایی در کاراکتر عمو پورنگ بر عهده داشت.
چهره‌هایی از جمله: داریوش فرضیایی، نعیمه نظام‌دوست، کمند امیرسلیمانی، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، امیر سهیلی، سروش جمشید و حامد آهنگی هنرمندانی هستند، که در این اثر حضور یافته‌اند.

آرش میر احمدی به غیر از هنرپیشگی در عرصه کارگردانی و نویسندگی هم مشغول به کار است و فعالیت‌های بسیاری را به دست تولید رسانیده است.

این چهره نه فقط یک هنرپیشه بلکه در زمینه خوانندگی هم تبحر دارد.
ایشان آهنگ شادی به اسم فراشمند برای تیم زادگاه خود انتشار نمود.

بیوگرافی آرش میراحمدی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس

همسر و فرزندان

آرش میر احمدی متاهل می‌باشد و زمانی که ۲۳ سال سن داشته و در تاریخ اردیبهشت ماه سال ۷۴ با مرجان صفاببخش با ۱۷ سال سن نویسنده ازدواج نمود و حاصل آن دو فرزند به اسم‌های کارمانیا و آرشام می‌باشد.

آرش میراحمدی با همسر خود در سال١٣٧٢در تالار نیروی دریایی ۵ ٠کرمان در حالی که فعالیت می‌نمود آشنایی یافت.

مرجان صفابخش زمانی که آرش میراحمدی در حین فعالیت بود به پشت صحنه می‌رود و به ایشان بیان می‌کند که تو خیلی خوشتیپ می‌باشی!

همچنین ببینید

بیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی + اختلاف سنی

بیوگرافی جواد روحی کیست و علت مرگ و حواشی

بیوگرافی حسین روازاده (حکیم روازاده) از خرافات تا اخراج

برای بار دوم که آرش میراحمدی همسر خود را دید از او درخواست ازدواج نمود و مرجان نیز پذیرفت.

این دو زوج مراسم ازدواج آنچنانی نگرفتند و فقط یک عقد ساده نمودند.

مرجان صفاببخش همسر آرش میراحمدی از آن دسته بانوانی می‌باشد، که به آن صورت دوست ندارد لباس عروسی و مراسم ازدواج بگیرد.

وی بیان می‌کند دوست نداشتم که در یک گوشه بنشینم و باقی مردم جشن ازدواج ما را ببینند.

بیوگرافی آرش میراحمدی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس

مرجان: من و آرش در سن كم ازدواج كردیم اما همیشه به این معتقدم اگر با آرش آشنا نمی‌شدم و ازدواج نمی‌كردم اصلا به اینجا نمی‌رسیدم. جایگاه من چه كم و چه زیاد، چه خوب و چه بد چیزی است كه بدون ازدواج با آرش رقم نمی‌خورد و حتما سرنوشت دیگری پیدا می‌كردم. حالا هم بعد از همه این سال‌ها از ته دل راضی و خوشحالم.

آرش: راستش را بگویم تصمیم به ازدواج تصمیم سخت و سنگینی است اما آن موقع كه خواستم ازدواج كنم این سختی و سنگینی را حس نمی‌كردم. جوانی است و آن جسارت خاصش. انگار راحت‌تر تصمیم می‌گیری، سازگارتر هستی، انرژی‌ات بیشتر است و با همه‌چیز راحت كنار می‌آیی و حتی برای موفقیت با تلاش بیشتر دنبال راه و مسیر هستی. من هم بدون هیچ پشتوانه مالی در كمال سادگی جلو رفتم.

سرطان آرش میر احمدی

آرش میر احمدی در تاریخ ۹ شهریور ماه سال جاری خبر مبتلا شدن به بیماری سرطان پانکراس را اعلام کرد.

وی در گفتگویی خبر داد که به بیماری سرطان لوزالمعده مبتلا شده است و به زودی زود مرحله‌های شیمی درمانی اش را شروع می‌کند.

بیوگرافی آرش میراحمدی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس

آرش میراحمدی بازیگر ۵۲ ساله تلویزیون که مدتی است با بیماری مبارزه می‌کند، به دلیل عارضه کبدی در بیمارستان فیروزگر بستری و تحت مراقبت‌های ویژه است.

اخرین وضعیت بیماری آرش میراحمدی

مرجان صفابخش، همسر این بازیگر در گفت‌وگویی با ایسنا ضمن بیان پاره‌ای توضیحات درباره بیماری آرش میراحمدی اعلام کرد که خوشبختانه این بازیگر در حال حاضر وضعیت جسمی مساعدی دارد و به‌زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

او یادآور شد: متأسفانه در آخرین شیمی درمانی دکتر متوجه شد که سطح زردی بسیار بالاست و باید سریعاً بستری می‌شد تا به‌وسیله (ای آر سی پی) به جهت دفع سموم در کیسه صفرا استنت‌گذاری شود. در حال حاضر این عمل با موفقیت انجام شد و همسرم به‌زودی مرخص می‌شود و سپس ادامه مراحل شیمی درمانی را طی خواهد کرد.

همسر میراحمدی همچنین به تازگی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود، از دوستان، نزدیکان و مردم که پیگیر احوالات آرش میراحمدی هستند تشکر کرده و این نکته را یادآور شده بود که پزشک دستور ممنوع‌الملاقاتی او را چه در بیمارستان و چه در زمان شیمی‌درمانی داده است.

بیوگرافی آرش میراحمدی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس
درگذشت آرش میراحمدی

آرش میراحمدی بازیگر ۵۲ ساله تلویزیون که مدتی بود با بیماری مبارزه می‌کرد، از مدتی قبل به دلیل عارضه کبدی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌های ویژه بود. او تحت درمان و گذراندن مراحل شیمی درمانی بود که دکتر متوجه شد که سطح زردی‌اش بسیار بالاست و باید سریعاً بستری می‌شد تا به‌وسیله (ای آر سی پی) به جهت دفع سموم در کیسه صفرا استنت‌گذاری شود. با این همه پس از گذراندن چند روز و بهبود وضعیت وترخیص از بیمارستان، میراحمدی بار دیگر به بیمارستان برده شد و به کما رفت و متاسفانه عصر امروز جان خود را از دست داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا