خبر جدید

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ به علت مسمومیت واقعیت دارد؟

تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ به علت مسمومیت واقعیت دارد؟

اخبار تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 15 اسفند 1401 تهران و البرز ، اصفهان ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، کرمانشاه ، پاکدشت، تبریز ، ارومیه ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، آمل ، بابل ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان و ….. را در ادامه بخوانید.

مدارس قم تعطیل شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم از تعطیلی مدارس این استان در پانزدهم و شانزدهم اسفندماه به دلیل میزبانی از زائران نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برپایی جشن‌های نیمه شعبان و حضور گسترده زائران در شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران، فعالیت آموزشی مدارس شهر قم در روزهای پانزدهم و شانزدهم اسفندماه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

اخبار تعطیلی مدارس فردا یکشنبه 14 اسفند

تا به این لحظه خبری از سوی آموزش و پرورش مبنی بر تعطیلی مدارس اعلام نشده است و دانش اموزان باید به مدرسه بروند.

مسمومیت دانش آموزان یکی از مهمترین دغدغه های این روزهای خانواده ها بوده که برای فرزندانشان اتفاق بدی رخ ندهد مدارس کشورمان در چند روز اخیر شاهد مسمومیت های شدید دانش آموزان بوده که نگرانی های زیادی را به وجود آورده است.

هنوز منشاء اصلی مسمومیت ها در مدارس مشخص نیست مراجع قضایی در حال بررسی موضوع هستند نزدیک به سه ماه است که در برخی از مدارس کشورمان گازهایی به مشام دانش آموزان می رسد که باعث مسمومیت آنها می شود.

این اتفاق در برخی از شهرهای کشورمان رخ داده و حسابی خانواده‌ها را نگران کرده است درباره اینکه این گازها چه نوعی است که باعث مسمومیت دانش آموزان می‌شود اعلام شده که گاز n2 یا نیتروژن بوده که خطر آنچنان مهمی ندارد اما به هر حال دانش آموزان در مدرسه باید امنیت کامل داشته باشد و نگران سلامتی خود نباشند در چند ماه اخیر مدارس قم اولین شهری بود که چنین اتفاقاتی در آن رخ داد و سپس این اتفاق به سایر شهرها رسید و حالا در برخی از شهرهای تهران نیز شاهد مسمومیت‌های دانش آموزان هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا