خبر جدید

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ به دلیل بارش برف

اخبار تعطیلی مدارس فردا سه چهاشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ به علت برف و سرما

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 26 بهمن 1401 یکی از خبرهای مهم برای دانش آموزان است که بدانند آیا فردا مدارس به دلیل بارش برف و سرما تعطیل خواهد بود یا خبر.

آیا فردا ۲۶ بهمن مدارس تعطیل است

بارش برف در روزهای اخیر باعث شده که عبور و مرور دانش آموزان به مدرسه مختل شود و از آموزش و پرورش درخواست کند که مدارس را تعطیل و غیر حضوری برگزار کنند امروز استان های کهگیلویه و بویراحمد و همدان به دلیل بارش برف تعطیل اعلام شد و فردا هنوز تصمیم گیری نشده است اگر بارش برف تداوم پیدا کند مدارس تعطیل خواهد شد و یا اینکه بر اثر سرمای هوا آموزش و پرورش تصمیم بگیرد که مدارس را تعطیل کنند چرا که سرمای هوا باعث اتلاف انرژی در آن خواهد شد هواشناسی اعلام کرده که در روزهای آینده بارش برف در بسیاری از مناطق کشورمان را سفیدپوش خواهد کرد هنوز درباره تعطیلی مدارس تهران و کلانشهرها تصمیم گیری نشده است و به نظر نمی رسد که تهران به دلیل سرما و بارش برف تعطیل شود مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

مدارس چهارمحال و بختیاری فردا مجازی است

باتوجه به بارش سنگین برف در سراسر چهارمحال و بختیاری، فعالیت کلیه مدارس فردا چهارشنبه ۲6 بهمن‌ماه به صورت غیرحضوری است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر، فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه تمامی کودکستان‌های استان تعطیل است.

همچنین فعالیت آموزشی کلیه مدارس استان، به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس سمیرم اصفهان چهارشنبه 26 بهمن

تعطیلی مدارس سمیرم اصفهان چهارشنبه 26 بهمن توسط فرماندار اعلام شد.

به گزارش پرسون، فرماندار سمیرم از قطع ارتباط راه‌های ۶۰ روستای این شهرستان بر اثر بارش برف خبرداد و گفت: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان سمیرم به جز بخش پادنای علیا فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن تعطیل است.

مراد الیاس پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت راه‌های شهرستان سمیرم در پی بارش برف و باران، اظهار داشت: هم اینک جاده‌های مواصلاتی شهرضا به سمیرم مسدود و تردد در محورهای سمیرم به استان کهگیلویه و بویراحمد با مشکل رو به رو است.

وی با اشاره به این‌که نیروهای راهداری، هلال احمر و دستگاه‌های امدادی در حال بازگشایی راه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر راه‌های ارتباطی ۶۰ روستا در بخش مرکزی و بخش وردشت سمیرم و همچنین سه شهر حنا، ونک و فتح آباد قطع است.

با تاخیر باز شدن مدارس استان گلستان فردا چهارشنبه

فعالیت ادارات و مدارس گلستان طی دو روز (۲۵ و ۲۶ بهمن) به دلیل مدیریت مصرف انرژی، با تأخیر آغاز خواهد شد.

مدارس و ادارات گلستان فردا و پس فردا (۲۵ و ۲۶ بهمن) با تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

حاجی گلدی کُر، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان در این خصوص گفت: در راستای مدیریت مصرف گاز در گلستان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۵ و ۲۶ بهمن فعالیت ادارات از ساعت ۹ صبح و مدارس از ساعت هشت خواهد بود.

وی عنوان کرد: در صورت تصمیم جدید آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

گفتنی است به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف و جلوگیری از قطعی گاز، سن ان جی ها هم تعطیل شد.

بارف برف و باران همچنان ادامه دارد

سازمان هواشناسی اعلام کرد: در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، تهران، کرمان، لرستان، غرب و جنوب غرب اصفهان، بوشهر، یزد، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود. همچنین بارش‌ها تا روز جمعه با شدت و ضعف در کشور ادامه خواهد داشت.

آسمان تهران امروز نیمه ابری و شب بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و روز چهارشنبه آسمان تهران ابری همراه با بارش برف خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا