اخبار هنرمندان

حرف های متفاوت شادمهر عقیلی درباره علی کریمی

حرف های متفاوت شادمهر عقیلی درباره علی کریمی،حرف های متفاوتی که شادمهر عقیلی در مورد علی کریمی می گوید و شادمهر عقیلی با منشتر کردن استوری از علی کریمی حمایت خودرا از معترضین اعلام کرد را در این صفحه مشاهده فرمایید.

حرف های متفاوت شادمهر عقیلی درباره علی کریمی

حرف های متفاوت شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی که با منتشر کردن پیامی از علی کریمی از علی کریمی در پی حمایت از معترضین حمایت خود را بیان کرد شادمهر عقیلی که هم اکنون یکی از خواننده های معروف روس آنجلسی میباشد.

حرف های متفاوت شادمهر عقیلی درباره علی کریمیبا منتشر کردن پیامی در صفحه اینستاگرامش از علی کریمی که یکی از اسطوره های فوتبال کشورمان می باشد حمایت می کند لازم به ذکر است که بدانیم مغازه علی کریمی در فضای مجازی مورد توجه بسیار قرار گرفتند.

 

شادمهر عقیلی در 7 بهمن 1351 در تهران به دنیا آمد.شادمهرخواننده،آهنگساز،بازیگر،تنظیم کننده،ایشان خواننده ایرانی که چند آلبوم را در ایران ساخت و بعد از چند سال به آمریکا رفت.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

(فیلم) پیام عادل فردوسی پور درمورد اعتراضات اخیر + مهسا امینی

فیلم واکنش شهاب حسینی در مورد وقایع پس از مرگ مهسا

بیوگرافی حنانه کیا اهل نوشهر کیست اینستاگرام و علت مرگ

ایشان خواننده ایرانی که چند آلبوم را در ایران ساخت و بعد از چند سال به آمریکا رفت.شادمهر در یک خانواده 6 نفره برادر 3 و یک خواهر به نام پروین دارد یکی از برادارنش در زلزله رودبار فوت کرد.در سال 1376 فارغ تحصیل رشته موسیقی شد.

حرف های متفاوت شادمهر عقیلی درباره علی کریمی

ایشان با آلبوم بهارمن طرفداران زیادی را جذب کرد و با آلبوم دهاتی به اوج شهرت رسید. آلبوم گل یاس هم از آلبوم هایی بود که مورد استقبال قرار گرفت و در فیلم سینمایی پر پرواز نقش اول بازیگر را ایفا کرد.در سال 1380 قبل از اکران فیلم شب برهنه ، ایران را ترک کرد.

همچنین ببینید : فیلم سکته قلبی مهسا امینی دوربین مداربسته گشت ارشاد

علی کریمی بعد از پلمپ کردن ویلایش که در لواسان می باشد یک استوری منتشر می کند که در آن اینگونه می نویسد فدای سر مردم و در استوری دیگر می نویسد خانه بدون خاک ارزشی ندارد.

همچنین ببینید :

واکنش دایی مهسا امینی کمال و مریم رجوی را با خاک یکسان می کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا