خبر جدید

رضا حجار کیست و ماجرای هدیه مدال جهانی اش به شهید آرمان چیست+ عکس

رضا حجار کیست تصاویر مربوط به رضا حجار و تقدیم مدال جهانی اش به خانواده آرمان علی وردی

رضا حجار کیست و ماجرای هدیه و تقدیم مدال جهانی اش به شهید آرمان چییست

رضا حجار کیست

رضا حجار یکی از ملی‌پوشان تیم پرورش اندام ایران می باشد که با حاضر شدن در در منزل شهید آرمان علیوردی و تقدیم کردن مدال جهانی خودش به خانواده این شهید می کند با آنها ملاقات می کند.

رضا حجار کیست و ماجرای هدیه و تقدیم مدال جهانی اش به شهید آرمان چییست

رضا حجار با همراهی برخی از مسئولین فدراسیون بدنسازی به خانه شهید آرمان علی وردی یکی از شهیدان مدافع امنیت رفته و با آنها ملاقات کرده اند و با پدر شهید علی وردی صحبت کردند.رضا حجار در این ملاقات مدالش را به خانواده این شهید بزرگوار تقدیم میکند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

ویدیو و فیلم کامل بازداشت قاتلان شهید آرمان علیوردی یک بسیجی طلبه

فیلم لحظه شهید شدن روح الله عجمی در کرج : گریه و سوگواری مادر شهید عجمی

شهید بسیجی که در خیابان اکباتان توسط اغتشاشگران و آشوبگران مورد ضرب وشتم قرار گرفت و به کما رفت و بعد از چند ساعت در بیمارستان شهید شدند  آرمان علی وردی پسر متولد هشتادی و ۲۱ ساله می باشد که در جریان اعتراضات برای که با تحریک رسانه‌های ضد انقلابی و معاند و آن به خیابان آمده بودند این بسیجی طلبه را با  اثر ضربات سختی که به سرش خورد به شهادت رساند.

رضا حجار کیست و ماجرای هدیه و تقدیم مدال جهانی اش به شهید آرمان چییست

به گزارش تسنیم آرمان علی مردی که جزء بسیج امام رضا و حوزه علمیه آیت الله مجتهدی بودند در شهران در چهار ۱۴۰۱ در درگیری هایی که برای اعتراضات توسط آشوبگران و اغتشاشگران سوء استفاده کردند و بعد از شکنجه این بسیجی  را در خیابان رها کرده و بعد از ساعاتی ایشان را به بیمارستان بقیه الله انتقال دادند ولی به خاطر خونریزی و جراحات زیادی که به این بسیجی وارد شده بود در بیمارستان بقیة الله به شهادت رسیدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا