خبر ورزشی

ساعت پخش بازی های ایران در جام جهانی 2022 (انگلیس ، آمریکا ، ولز)

ساعت پخش بازی های ایران در جام جهانی 2022 (انگلیس ، آمریکا ، ولز) طبق زمان بندی های بازی های ایران که در جام جهانی ۲۰۲۲ صورت گرفته است نگاهی به زمان پخش آن ها می اندازیم را در این صفحه دنبال کنید.

ساعت پخش بازی های ایران در جام جهانی 2022

ساعت پخش بازی های ایران در جام جهانی 2022

بعد از قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ که در کشور قطر برگزار شده بود تیم ما ایران با کشورهای انگلستان آمریکا و برنده پلی آف اروپا که بین برنده تیم اوکراین و اسکاتلند در گروه بی قرار گرفتیم بر این اساس زمانبندی تیم ملی کشورمان را توضیح می دهیم.

ساعت پخش بازی های ایران در جام جهانی 2022

در روز دوشنبه سی ام آبان ماه تیم انگلیس و ایران در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه نخستین بازی خود را در جام جهانی در ورزشگاه الف در مقابل تیم انگلستان بازی می‌کند ورزشگاه ۴۰ هزار نفره می باشد روز جمعه چهارم آذرماه تیم ایران در مقابل برنده پلی آف اروپا بازی می کند و ساعت برگزاری مسابقه ۱۳ و ۳۰ دقیقه می باشد.

همچنین ببینید : بیوگرافی کارلوس کی روش و همسرش و فرزندان + عکس جوانی و قدیمی

این بازی در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه برگزار میشود گنجایش آن ۵۰ هزار نفر بوده و میزبان دیدار دوم ایران در این رقابت ها می باشد و اما سه شنبه هشتم آذر ماه ایران در مقابل آمریکا بازی می کند.

ساعت پخش بازی های ایران در جام جهانی 2022

در ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه این بازی در ورزشگاه احمد بن علی در منطقه الریان می باشد این دیدار بسیار حساس می باشد به گزارش شبکه های خبری مسابقات در سی‌ام آبان ماه امسال یعنی ۲۱ نوامبر ۲۰۲۲ برگزار میشود دیدار افتتاحیه بین قطر و اکوادور می باشد که در ورزشگاه البیت صورت می گیرد و مرحله گروهی ۱۱ آذر به اتمام می رسد.

ساعت پخش بازی های ایران در جام جهانی 2022

مراحل یک هشتم نهایی در بیست و دومین دوره جام جهانی در روزهای ۱۲ تا ۱۵ آذر برگزار می شود و بعد از آن دیدارهای یک چهارم نهایی در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذر ماه انجام می گیرد و نخستین دیدار نیمه نهایی بیست و دوم آذر و دوم بازی در این مرحله ۲۳ آذر می باشد دیدار رده بندی جام جهانی نیز در بیست و ششم آذر ماه و بازی فینال آنها هم در روز ۱۸ دسامبر یا همان ۲۷ آذر میباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا