اخبار هنرمندان

شهاب حسینی از داغ کیان پیرفلک به قرآن پناه برد+ واکنش جنجالی و حرف قرآنی

شهاب حسینی از داغ کیان پیرفلک پسر 9 ساله ایذه به قرآن پناه برد.شهاب حسینی بازیگر معروف و سوپر استار کشورمان پستی در فضای مجازی برای کشته شدن کیان پیرفلک گذاشت.

شهاب حسینی از داغ کیان به قرآن پناه برد

واکنش شهاب حسینی به کشته شدن کیان

واکنش شهاب حسینی به کشته شدن کیان پیرفلک او در این مورد این چنین نوشته قتل کیانو کیانیان که هرکدام زندگی را از هم می‌پاشد نشانه روشنی که قاتلان آنها خدا را باور ندارند و گرنه چطور می‌شود کلام خدا را که در سوره بقره آیه ۱۲۳ آمده شنید و برخود نلرزید.

شهاب حسینی از داغ کیان به قرآن پناه برد

آنگاه که می‌فرماید بترسید از روزی که هرکس جز جزای عمل خود در آن روز نبیند وکسی را به جای دیگری مجازات نکنند و از هیچ کس فدایی پذیرفته نشود و شفاعت کسی سودمند نبود وکسی را یاوری نباشد.
قهر خدا مهر بر دلها وپرده برگوشها و چشمان ایشان نهاد که فهم حقایق ومعارف الهی را نمی‌کنند و ایشان را در قیامت عدابی سخت خواهد بود.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

واکنش احساسی رامبد جوان و سوزناک به کشته شدن کیان پیرفلک ایذه

فیلم انتقاد تند نماینده مجلس خرم آباد به اعدام معتراضان و قطع میکروفون

کیان پیرفلک کیست و فیلم ماجرا کشته شدن و مرگ در ایذه ببینید+ اینستاگرام

لیلا اوتادی پیشنهاد میلیاردی جام جهانی فوتبال و خانم بازیگر حضور را رد کرد

و همچنین در آیه ۵۹نیز می‌فرماید پرده از روح تاریک وظلمت زده این قاتلان عاری از عاطفه و وجدان بر می‌دارد آن زمان که در مورد آنها میفرماید.

شهاب حسینی از داغ کیان به قرآن پناه برد
و هرگز آرزوی مرگ نخواهند کرد زیرانداز سخت به واسطه کردا بد برای خود در آخرت مهیا کرده اند و خدا به همه ستمکاران آگاه است.راست گفت خداوند بزرگ و بلند مرتبه است.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. شما اون جایزه ات رو که از امریکا بردی روت شد بگیری؟ ایرباسمون رو امریکا زد یادت نبود نه؟؟ شما نمیخواد برای ما مسلمونی رو معنا کنی . تو هم همدست اون قاتلهای شلیک کننده به هواپیمایی مایی تا وقتی که اون جایزه تو خونه ات هست و صد البته همدست قاتل کیانی تا وقتی که از اعتشاشگران حمایت کنی.اره داداش!جانماز آب نکش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا