خبر حوادث

فیلم اظهارات پدر آیلار حقی در مورد کشته شدن دخترش و فیلم جنجالی مدار بسته

فیلم اظهارات پدر آیلار حقی در مورد کشته شدن دخترش و فیلم دوربین مدار بسته را ببینید.

آیلار حقی کیست+ بیوگرافی دختر تبریزی و ماجرای کشته شدن مرگ و اینستاگرام

اظهارات پدر آیلار حقی در مورد کشته شدن دخترش

آیلار حقی دختر جوان ۲۳ ساله ای که اهل ملکان بوده است.آیلار حقی دانشجوی در رشته پزشکی دانشگاه آزاد تبریزکه در آبان ۱۴۰۱ در آبان ماه سال ۱۴۰۱ در حادثه‌ی سقوط از ارتفاع و فرو رفتن میلگرد در بدنش از متاسفانه جان خود را از دست می دهد.پدر آیلار حقی می‌گوید: علت فوت و مرگ دخترم را به قانون سپردم و قانون پیگیر است تا دادگاه و مراجع قضایی و قانون به  نتیجه برسند.ایشان افزود: من خواهش می‌کنم هیچ کس در هیچ مورد سو استفاده نکند.

طبق ثبت خبرها از رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی که در مورد مرگ آیلار حقی این چنین می گوید که مرگ درون محل گودبرداری که در روبروی برج شهران در تبریز بوده است سقوط کرده است.او در ادامه گفت در این رابطه سه نفر را بازداشت کرده ایم و در حال بررسی در مورد جزئیات این موضوع می باشیم.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم مراسم تشییع جنازه کیان پیرفلک پسر 10 ساله در ایذه + حاشیه

فیلم کامل لحظه درگیری با چاقو و شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال زاده بسیج

فیلم آهنگ علیرضا عصار«خداوند رنگین کمان» به یاد کیان پیرفلک خواند+ ویدیو

رئیس پلیس آذربایجان شرقی چنین گفته است طبق مدارک که به دست رسیده است آیلار حقی از خودرو جلوی پارکینگ یک ساختمان پیاده شده و بعد از دقایقی در محل گودبرداری سقوط کرده است. حالا رسانه‌های ضد انقلابی و ماهواره ای تلاش می کنند که مرگ آیلار حقی را به وسیله شایع شایع سازی به اغتشاشات ربط دهند تا با این کار مردم را تحریک و افکار آنها را فریب دهند.

همچنین وحید شادی نیا در مورد این اتفاق چنین می گوید وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی می باشد. که گفته از در ساعت ۲۲ در روز چهارشنبه این حادثه اتفاق افتاده است و آن لاله قیدر محل گودبرداری سقوط کرده و بلافاصله با اطلاعات اطلاعات اورژانس آمبولانس به محل اعزام شده و او را به بیمارستان انتقال داده اند.
او گفته است که بعد از رسیدن کارشناسان اورژانس آنها با پیکر بی جان آیلار حقیقی روبرو شدند و هر چه تلاش کردم و اقدامات احتیاطی انجام دادن برای این دختر هیچگونه تاثیر نداشت و او فوت کرده بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا