اخبار هنرمندانخبر حوادث

فیلم| سما جهانباز دختر اصفهانی گمشده در شیراز سرنخ های فاطمه گودرزی

فیلم| سما جهانباز دختر اصفهانی گمشده در شیراز سرنخ های فاطمه گودرزی از سما جهانباز در اینستاگرامش پخش کرد را در صففحه لردخت ببینید.

فیلم| سما جهانباز دختر اصفهانی گمشده در شیراز سرنخ های فاطمه گودرزی

سرنخ های فاطمه گودرزی

طبق گزارش‌های رسیده شده قانون فاطمه گودرزی بازیگر برجسته و در صفحه شخصی اینستاگرامش از پیدا شدن در مورد پرونده گم شدن سما جهان خانم فاطمه گودرزی در صفحه اینستاگرامش از مردم تقاضا کرده که برای پیدا کردن سما جهان باز به این خانواده کمک کنند.

فیلم| سما جهانباز دختر اصفهانی گمشده در شیراز سرنخ های فاطمه گودرزی

 

لازم به ذکر است که بر اساس صحبت های پدر سما جهان باز دختر ۲۲ ساله که از اصفهان به همراه خانواده‌اش به شیراز رفته بودن برای بازدید عمه خود در روز بیست و پنجم تیر مادر یکی از محله های شیراز به نام معالی آباد به یکباره ناپدید میشود و تا به الان هیچ خبری از او پیدا نشده است.

پدر سما جهان باز که در برخی از رسانه ها منتشر شده بود دست به خودکشی زده است طبق تحقیقات به عمل آمده و همچنان در سلامت می باشد و کماکان امید دارد که نشانه هایی از دخترش پیدا کند.

همچنین ببینید :

سما جهانباز دختر گمشده پیدا شد ؟ آخرین خبر درباره او

ماجرای تجاوز به پسر ۲۱ ساله اوتیسمی (لخت در خیابان پیدا شد)

شلیر رسولی زن مریوانی کیست ماجرای تجاوز و مرگ در مریوان

فاطمه گودرزی بازیگر برجسته کشورمان در نوزدهم تیرماه سال ۱۳۴۲ در تهران به دنیا می آید. بازیگر سینما و تلویزیون کشور می باشد. فاطمه گودرزی در رشته اقتصاد درس خوانده است و کارش را با به روی صحنه رفتن در تئاتر شروع میکند وارد سینما و تلویزیون کشور می‌شود و فرزند دارد یک پسر و یک دختر فاطمه گودرزی در تیم والیبال هنرمندان کشور نیز بازی می کند.

فیلم| سما جهانباز دختر اصفهانی گمشده در شیراز سرنخ های فاطمه گودرزی

فاطمه گودرزی نزدیک پدر و مادر که اهل شهرستان بروجرد میباشند، در لرستان به دنیا آمده است. نام اصلی فاطمه گودرزی گیتی میباشد. او در سال ۶۱ زمانی که ۱۹ سال سن داشت در اداره بازیگری دوره های آموزش دوساله تئاتر را می گذراند و بعد از آن آن به صورت حرفه ای وارد دنیای تئاتر می شود فاطمه گودرزی در سال ۶۷ برای نخستین‌بار در سریالی با نام گالش های مادربزرگ نقش آفرینی کرده است و در سال ۶۹ با بازی در فیلمی به نام به خاطر همه چیز وارد دنیای سینما می شود.

فاطمه گودرزی در سال ۷۴ توانست جایزه سیمرغ بلورین را برای بازی در نقش اول زن در فیلم غزال دریافت کند در سال ۱۳۸۰ زمانی که ۳۸ سال سن داشت در سریال دردسر والدین به شهرت زیادی دست پیدا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا