اخبار هنرمندانخبر جدیدخبرهای ایران

فیلم مستند شروین حاجی پور جنجال به پا کرد!

مستند شروین حاجی پور جنجال به پا کرد!

مستند شروین حاجی پور جنجال به پا کرد

فیلم مستند شروین حاجی پور

شروین حاجی پور دیگه از خواننده هایی بود که از طریق برنامه عصر جدید دیده و شناخته شد و این روزها برای ساختن آهنگ به نام برای به شهرت زیادی رسیده آهنگ برای (برای) و جنجال‌های زیادی در بر داشت بعد از منتشر شدن این آهن گفته شد که شروین حاجی پور توسط پلیس بازداشت شده است.

شروین حاجی پور جوانی با استعداد زیاد ساکن ایران می باشد چهارمین در کار تنظیم کنندگی و آهنگسازی نیست فعالیت هایی دارد آهنگ شاید بهشت وارد برنامه عصر جدید می شود و در آنجا به شهرت میرسد.

همچنین ببینید : حسین صفامنش خواننده بازداشت و دستگیر شد؟ علت دستگیری چه بوده؟

شروین حاجی پور در رشته اقتصاد تحصیل کرده است و دارای یک خواهر به نام کم نمی باشد در بابلسر در استان مازندران به دنیا می آیند و از زمانی که هشت ساله بود به کلاس های موسیقی ویولن میرد حاجی پور قبل از ورود به دانشگاه به طور حرفه ای آهنگسازی می کرد و بعد از حضور در دانشگاه ساختن موسیقی هایی که مربوط به تئاتر بود را برعهده گرفت.

همپنین ببینید : فیلم کامل/ علت مرگ نیکا شاکرمی دختر خرم آبادی و ماجرای خاله اش

حاجی پور در کارهایی مثل تنظیم کننده و آهنگ سازی فعالیت دارد بعد از این که این فعالیت ها را داشت تصمیم می گیرد وارد عرصه خوانندگی نیز بشود ۱۹۸ در برنامه عصر جدید کارگردان آقای احسان علیخانی بود در سن ۲۲ سالگی شرکت می کند از امان زمان مورد توجه عموم قرار می گیرد اما در مرحله ماقبل نیمه نهایی نتوانست آرای مردمی را کسب کند و از رسیدن به مرحله نهایی بازماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا