اخبار هنرمندان

فیلم کامل خوانندگی ژاله صامتی غوغا به راه انداخت

ژاله صامتی در برنامه طناز شروع به خوانندگی کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت است این بازیگر در حالی اواز خواند که خوانندگی زنان در کشورمان ممنوع است اما خانم صامتی به درخواست کمال تبریزی در ای برنامه اقدام به اواز خوانی کرد و نشان داده استعداد خاصی در خوانندگی دارد.

فیلم کامل خوانندگی ژاله صامتی غوغا به راه انداخت

جالب است بدانید این بازیگر توانمند ایرانی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده تهران است و فعالیت خود را با حضور در نمایش کاکاسیاه در تئاتر شهر در سال 68 شروع کرد. اولین فعالیت فیلم خود را با بازی در فیلم سینمایی دت یعنی دختر در به نقش آفرینی پرداخت.

همچنین ببینید:

فیلم کامل جشن تولد پدر بهنوش بختیاری خوانندگی عباس قادری

جواد گلپایگانی خواننده بود زمانی که هیچکس نمیدانست خوانندگی چیست

در ادامه در فیلم دشت ارغوانی به عنوان نقش اول در به کارگردانی نادر مقدس حضور داشت. ژاله صامتی فعالیت هنری خود در عرصه تلویزیون را در سال 1375 برای بازی در یحیی و گلابتون آغاز کرد و در ادامه در آژانس دوستی نقش آفرینی کرد. این بازیگر محبوب و توانمند به مدت 15 سال از عرصه تلویزیون دور بود. اما در سال 96 برای بازی در سریال نفس به تلویزیون بازگشت.

فیلم کامل خوانندگی ژاله صامتی غوغا به راه انداخت

ژاله صامتی، بازیگر شناخته‌شده تئاتر، سینما و تلویزیون که این شب‌ها به عنوان داور فصل سوم «عصر جدید» در کنار کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی حضور دارد در مورد این برنامه گفت: «برنامه «عصر جدید» برنامه پربیننده‌ای است و مخاطبان بسیاری دارد. من هم فصل‌های اول و دوم برنامه را ندیده بودم و فقط می‌دانستم که برنامه پرمخاطبی است. وقتی پیشنهاد شد که در داوری برنامه حضور داشته باشم، اول رفتم و فصل‌های قبلی را تماشا کردم. دیدم چه برنامه خوبی است. مردم هم خیلی آن را دوست دارند و ارتباط بسیار خوبی با آن برقرار کرده‌اند.»

فیلم کامل خوانندگی ژاله صامتی غوغا به راه انداخت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا