خبر ورزشی

فیلم کامل مصاحبه زشت ساکت الهامی در تلویزیون: سانچز بیاد بره توی…

مصاحبه زشت ساکت الهامی در تلویزیون: سانچز بیاد بره توی...

ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار شب گذشته در برنامه زنده تلویزیونی حضور پیدا کردو  درباره حواشی لیگ برتر و تیم ملی صحبت کرد او در بخشی از صحبت های خود درباره مسئله تیم ملی ایران گفت که فدراسیون به دنبال سرمربی برای تیم ملی است و درباره حضور سانچز برای تیم اظهار نظر جنجالی کرد.

الهام ساکت درباره حضور سانچز روی نیکت تیم ملی ایران گفت سانچز در بین 15 مربی برتر ایران هم نیست و اصلا سانچز بیاد بره توی ….

مصاحبه زشت ساکت الهامی در تلویزیون

ساکت الهامی همیشه به دلیل اقدامات عجیب و غریب و بی شرمانه اش مورد توجه و انتقاد کاربران فضای مجازی قرار میگیرد.

ساکت الهامی سرمربی هوادار که جزو گزینه‌های هدایت تیم ملی بود در یک برنامه زنده اظهارات زشتی را بر زبان آورد که واکنش‌های زیادی در فضای مجازی به دنبال داشته است.

اکنش جنجالی ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار به انتخاب فلیکس سانچز برای نیمکت تیم ملی روی آنتن زنده را ببینید.

همچنین ببینید:

فیلم کامل عصبانیت واکنش ابوالفضل پورعرب به شوخی زشت سامان گوران

فیلم توهین و حمله زشت مجری محمدرضا شهبازی به علی ضیا

حواشی

ویدیوی صحبت‌های امروز ساکت الهامی، سرمربی هوادار، در مورد مطرح شدن نامش به عنوان گزینه سرمربی‌گری تیم ملی به سرعت دست به دست می‌شود و به یکی از سوژه‌های اصلی فضای مجازی تبدیل شده است.

ساکت که جزء گزینه‌های اولیه و ایرانی تیم ملی بود به دفاع از عملکرد خود در برنامه ورزشگاه پرداخت. او در بخشی از حرف‌هایش مقایسه‌ای بین خود و دیگر گزینه‌های ایرانی انجام داد که خبرساز شد. او حالا در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزش سه در این خصوص توضیح داد.

او گفت: من داشتم از خودم و مربی‌های داخلی دفاع می‌کردم و فقط درباره خودم صحبت کردم و اگر در مورد افراد دیگر چیزی گفتم منظور خاصی نداشتم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا