بیوگرافی

بیوگرافی الناز ملک بازیگر و همسرش +عکس و تصاویر

الناز ملک کیست و اهل کجاست

الناز ملک با فامیلی اصلی ملک پور در نقش آیسان سریال سقوط، در 19 آذر 1374 در تهران به دنیا آمده است، این بازیگر در پیج شخصی اش در اینستاگرام نوشته من یک دختر تورکم، این هنرپیشه ایرانی اهل تبریز و از بازیگران ترک زبان می باشد که در فیلم سقوط هم به زبان ترکی صحبت کرده است. اطلاعات دقیقی از پدر، مادر، تعداد برادر و خواهر و همچنین شغل پدر و مادر الناز ملک در دسترس نمی باشد. این بازیگر دانش آموخته موسسه آزاد بازیگری می باشد و حوزه فعالیت او در زمینه ی بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون است.

بیوگرافی الناز ملک بازیگر و همسرش +عکس و تصاویر

بیوگرافی الناز ملک

الناز ملک پور بازیگر متولد 28 آذر 1374 با نقش آیسان در سریال پاییز دیده شد و در سریال آنتن نیز نقش کوتاهی داشت. دژاکام شروع کرد و با ایفای نقش در دو فیلم کوتاه به نام های کافه ففیسی و چاه سه و دو تئاتر مکبث و ایوب خان (همگی به کارگردانی امیر دژاکام) توانست وارد عرصه بازیگری شود.

بیوگرافی الناز ملک بازیگر و همسرش +عکس و تصاویر

الناز ملک متولد 1377 میباشد او با سریال سقوط به عنوان بازیگر نقش اول به شهرت رسید و موفق شد نقش اول این سریال را بر عهده بگیرد.

بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط + سوابق و اینستاگرام

سوابق

او بازیگری را با تئاتر شروع کرد و تئاترهای بزرگی چون مکبس را بازی کرده است.  الناز ملک سکانس های کوتاهی هم در سریال آنتن بازی کرده است اما بازی اصلی او در سریال سقوط است که نقش اول زن را بازی می کند.  الناز ملک مجرد است و ازدواج نکرده است. او اطلاعاتی از خانواده اش منتشر نکرده است. الناز ملک یکی از بازیگران قد بلند سینمای ایران است و با یک متر و 74 سانتی متر قد و 70 کیلو وزن یکی از بهترین استایل ها را دارد.

بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط + سوابق و اینستاگرام

حضور در سریال سقوط

سریال، «سقوط» جدیدترین محصول فیلیمو به کارگردانی سجاد پهلوان زاده، از روز پنج شنبه (۱۵ دی ماه)، ساعت ۲۳ پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد.

بیوگرافی هان هیو جو و همسرش و فرزندش +عکس و سوابق

 بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و همسرش و فرزندان

سجاد پهلوان زاده از تدوینگرهای باسابقه سینما و تلویزیون در اولین تجربه کارگردانی خود به سراغ یک عاشقانه کُردی رفته است که اعظم بهروز نویسندگی این مینی سریال را برعهده دارد.

بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط + سوابق و اینستاگرام

خاصه سریال سقوط

در خلاصه داستان «سقوط» آمده است: «پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک‌شان، جانی دوباره می‌گیرد. آن‌ها برای آبیاری درخت عشق‌شان راهی ماه عسل می‌شوند… سفری که پایان‌اش تاریکی است.»

حمید فرخ نژاد، (با معرفی) الناز ملک، عباس جمشیدی فر، سجاد بابایی، ابتسام بغلاتی، امین مبری و وحید آقاپور از جمله بازیگران اصلی «سقوط» هستند.

بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط + سوابق و اینستاگرام

حضور بازیگران مختلف از اقوام گوناگون ایرانی مانند بازیگران کرد، عرب و… از ویژگی های این سریال عنوان شده که از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.

بیشتر بخوانید بیوگرافی نواب ابراهیمی آشپز و همسرش

سریال «سقوط» جزو کارهایی است که در نمایش‌خانگی بی‌سر و صدا پیش رفت و اگر حواشیِ حمید فرخ‌نژاد پیش نمی‌آمد هیچ‌کسی متوجه ساخت این اثر نمی‌شد. شاید تا مادامی که عواملش برای گرفتن مجوز به سمت «ساترا» می‌رفتند این بی‌خبری ادامه داشت. اما آیا این سریال مجوز ساخت داشته است؟

بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط + سوابق و اینستاگرام

سریالی که در رسانه‌ها با همکاری مشترک محمدحسین مهدویان و سجاد پهلوان‌زاده مطرح شد یک کاری امنیتی است. بسیاری در صفحات‌شان نوشتند فرخ‌نژاد برای چندمین بار در این سریال نقش مأمور امنیتی را بازی کرده است. کاری که در کشور عراق فیلمبرداری شده و بی‌سر و صدا پیش رفت.

بیشتر بخوانید بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر اوکراینی

حتی در زمانی که بحثِ فصل دوم «زخم‌کاری» پیش آمد، مهدویان پاسخِ شفافی نداد آیا قرار است فصل دوم این سریال را بسازد و یا سراغِ مجموعه‌ای دیگر خواهد رفت.

بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط + سوابق و اینستاگرام الناز ملک یا الناز ملک پور در سال 77 به دنیا آمد. از زندگی شخصی او اطلاعات زیادی در دست نیست. او بازیگری را با تئاتر شروع کرد و تئاترهای بزرگی چون مکبس را بازی کرده است.
الناز ملک سکانس های کوتاهی هم در سریال آنتن بازی کرده است اما بازی اصلی او در سریال سقوط است که نقش اول زن را بازی می کند.
الناز ملک مجرد است و ازدواج نکرده است. او اطلاعاتی از خانواده اش منتشر نکرده است. الناز ملک یکی از بازیگران قد بلند سینمای ایران است و با یک متر و 74 سانتی متر قد و 70 کیلو وزن یکی از بهترین استایل ها را دارد. بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط + سوابق و اینستاگرام بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط + سوابق و اینستاگرام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا