بیوگرافی

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر و همسرش +عکس و سوابق

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر

نیلوفر رجایی فر در ۱۱ بهمن ماه ۱۳۷۱ متولد شده است در تهران به دنیا آمده و بزرگ شده و اولین بار بازیگری را‌ با سریال پایتخت ۵ آغاز کرده است. او در رشته لیسانس فیزیک و اختر فیزیک ددانشگاه رویال لند تحصیل کرده است.

تخصص او زبان انگلیسی و ادبیات انگلیسی می باشد و در ترجمه زبان انگلیسی کاملاً حرفهای و مسلط است که شاید یکی از دلایل حضورش در سریال پایتخت ۵ به دلیل همین موضوع که تسلط کامل بر زبان انگلیسی است باشد.

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر و همسرش +عکس و سوابق

سوابق

نیلوفر رجایی فر از 18 سالگی کار هنری خود را با تئاتر دانشجویی در لندن آغاز کرد. او همیشه پیگیر کار بازیگری بود و در دانشگاه محل تحصیلش در چند نقش کوتاه بازی کرد. نیلوفر رجایی فر حتی در ایران هم چند بار تست بازیگری داد که به دلیل مدت کوتاه اقامتش در ایران نمی توانست در فیلم ها حضور داشته باشد.

نیلوفر رجایی فر بازیگری را با تئاتر آغاز نموده و اولین تجربه ی  با بازی در نقش الیزابت در سریال پایتخت آغاز شد. بازی در سریال اپیدمی دومی تجربه ی هنری او در تلوزوین است.

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر و همسرش +عکس و سوابق

نیلوفر رجایی فر اولین تجربه بازیگری اش با سریال پایتخت 5 به کارگردانی سیروس مقدم رقم خورد. او در سریال های ممنوعه و هشتگ خاله سوسکه نیز حضور داشته است.

نیلوفر رجایی فر دختر داعشی سریال پایتخت

این بازیگر در سریال پایتخت 5 در نقش دختری که قبلا عضو گروه داعش بوده و از آنها قرار کرده است ایفای نقش می کند. او سابقه بازی در تئاتئر را دارد ولی سریال پایتخت نخستین سریال او در تلویزیون به حساب می آید.

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر و همسرش +عکس و سوابق

او میگوید کسی که مرا به کار معرفی کرد ، گفت که یک نقش بسیار خوب و جذاب است که حتما با ایفای آن دیده می شوی و مهم تر از همه اینکه ارسطو قرار است عاشقت بشود! (با خنده) و البته من آن زمان نمی دانستم یعنی چه که ارسطو قرار است عاشقم بشود! بعد هم در طول کار متوجه شدم و حتی با آقای مصطفی تنابنده هم که صحبت کردم او هم همین را گفت ولی بعدا متوجه شدم که موضوع اصلا عاشقی ارسطو نیست. الیزابت حداقل برای من به قدری لایه های شخصیتی جالب و متفاوتی داشت که واقعا خیلی خوشحالم این نقش را ایفا کردم.

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر و همسرش +عکس و سوابق

الیزابت را کاملا حس کردم. الیزابت همیشه یک قسمتی از من خواهد بود. چون با او رنج کشیدم و حتی برایش گریه کردم. من حتی نمی دانستم که خط داستانی که الیزابت را پیش می برد ، چیست و در طول کار و فیلمنامه ای که به دست من می رسید ، متوجه رنج هایی می شدم که این زن متحمل می شد و این دردها باعث شد که من الیزابت را یک شخصیت جدا و مستقل از خودم بدانم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا