بیوگرافی

بیوگرافی صالح مهدی زاده قاری قرآن +فیلم قرائت قران و سوابق

بیوگرافی صالح مهدی زاده

محمد صالح مهدی زاده قاری قرآن در سال 1390 در رشت به دنیا آمد و حفظ آیات قرآن را از 6 سالگی آغاز کرد تا اینکه در 9 سالگی موفق به حفظ کل قرآن شد.

وی دارای صدای فوق‌العاده در ارائه قرآن کریم بوده و مورد اقبال بسیاری از قاریان مفاخر ایران قرار گرفته و به برنامه‌های مختلف تلویزیونی از جمله برنامه محفل علاقه نشان داده است که در آن صدای درخشان صالح مهدی‌زاده مورد تحسین متخصصان قرار گرفت.

بیوگرافی صالح مهدی زاده قاری قرآن +فیلم قرائت قران و سوابق

سوابق

محمد صالح مهدی زاده از سن 6 سالگی تا 9 سالگی قرآن را حفظ کرد.  این قاری و حافظ نوجوان در برنامه محفل حاضر شد و آیاتی از سوره نوح و تکویر را با تسلط و تعالی بازگو کرد.

بیوگرافی کامل حسنین الحلو و همسر و فرزندان

تلاوت زیبای او سوره تکویر همگان را برانگیخت و از او خواستند که یک بار دیگر آن قطعه را بازگو کند. همچنین آیاتی از سوره انفطار را بازگو کرد. صدای فوق العاده صالح و تلاوت قابل توجه او همه را شاد کرد.

صالح می‌گوید: موفقیتش را مدیون تلاش‌های پدر و مادر و همراهی برادرش است و استاد فلاح پور توانسته او را شیفته این مسیر نورانی کند و او همواره با اشتیاق خود را به این کلاس‌ها می‌رساند.

وی افزود: آرزو داشته یک روز در برنامه محفل حاضر شود و این حضور برای او بسیار اهمیت داشت و آن را هدیه‌ای از جانب خداوند مهربان می‌داند.

بیوگرافی صالح مهدی زاده قاری قرآن +فیلم قرائت قران و سوابق

صالح در ادامه گفت: واکنش استاد رضوان درویش برایم با ارزش بود چرا که او تلاوتم را «معجزه الهی» دانسته و این مساله تنها عنایت خدای بزرگ به من بوده که من باید از خداوند شاکر و سپاسگزار باشم.

حضور صالح مهدی زاده در برنامه محفل

صالح مهدی زاده در ماه رمضان 1403 در برنامه محفل حضور پیدا کرد حسنین به روی صحنه رفت از صالح پرسید که از او چه می­خواهد؟ صالح هم گفت که با خانواده سفر کربلا می­خواهد. حسنین هم قول زیارت به او داد. رضوان درویش هم که به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود نیز به او هدیه­ای داد. از میان حاضران، زهرا و امیرمهدی اصل زاده به سمت میزبانان آمدند. زهرا گفت که میخواهد با کارت­هایش برای برادرش جایزه بخرد. حسنین آن کارت­ها را خرید و رضوان درویش هم به هرکدام یک هدیه داد.

بیوگرافی صالح مهدی زاده قاری قرآن +فیلم قرائت قران و سوابق

زهرا و امیرمهدی با هم سوره الضحی را منافسه کردند. در پایان، حسنین و استاد ابوالقاسمی از محمدصالح سوالات مربوط به حفظ پرسیدند و او با تسلط به آنها پاسخ داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا