خبر جدید

آخر داستان سریال یاغی چه میشود؟ آیا طلا خیانت میکند؟

آخر داستان سریال یاغی چه میشود؟ آیا طلا خیانت میکند؟ اکبر مجلل و طلا رابطه خود را آشکار می کنند را در این صفحه مشاهده فرمایید.

آخر داستان سریال یاغی چه میشود؟ آیا طلا خیانت میکند؟

 

آخر سریال یاغی چه میشود طلا خیانت میکند؟

رابطه عشقی اکبر مجلل و طلا آشکار می شود خیانت طلا به من سریال یاغی که کار ساخته شده از آقای محمد کارت می باشد از یک رمان برداشت شده است در سریال یاغی بازیگران بسیار زیاد و حرفه ای نقش آفرینی می کنند که وجود همین بازیگران باعث این شده مخاطب های زیادی این سریال را تماشا کنند به نظر می‌رسد این سریال ۳۰ قسمت  باشد ولی در حال حاضر برای پایان چیز خاصی مشخص نشده است حدود ۱۸ قسمت از این سریال پخش شده و مردم و مخاطبان منتظر دیدن قسمت های بعدی او هستند .

آخر داستان سریال یاغی چه میشود؟ آیا طلا خیانت میکند؟

 

در قسمت های اخیر دیدیم که طلا که خانم طناز طباطبایی ایفای نقش آن را برعهده دارد به ملاقات اکبر مجلل میرود تا از خیانت بهمن به خودش و مطرح کردن این که میخواهد انتقام پدرش را از بهمن بگیرد می رود حالا آیا رابطه جدیدی بین اکبر مجلل و طلا برقرار می شود آیا طلا به من خیانت می کند در قسمت های آینده حتماً می بینیم که چه اتفاقاتی خواهد افتاد تهیه کننده این سریال سید مازیار هاشمی بوده کارگردان محمد کارت و بیست و نهم اردیبهشت ماه منتشر شده است باید بدانید که محمد کارت کارهای چون شنای پروانه را نیز ساخته است و بسیار سر شناخته هستند و عموماً از بازیگران مطرح کشور در فیلم هایشان استفاده می کنند سریال با نویسندگی و محمد کارت با نگاهی به نام در ۳۰ قسمت به نگارش درآورده اند این سریال به صورت هفتگی پخش میشود از طریق فیلمو منتشر میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا