بیوگرافی

آرمیتا گراوند کیست بیوگرافی دختری که در مترو بیهوش شد

آرمیتا گرواند دختر 16 ساله کرمانشاهی در 6 آبان 1402 بعد از 28 روز کما درگذشت این دختر نوجوان که در مترو بیهوش شده بود به بیمارستان فجر تهران منتقل گردید و بعد از 28 روز کما در نهایت به علت مرگ مغزی فوت کرد.

آرمیتا گراوند کیست

آمیتا گراوند متولد 13 فروردین 1385 کرمانشان بوده که در 9 مهرماه در مترو میدان شهدا (خط ۴ مترو) به دلیل افت فشار بیهوش شد.

آرمیتا گراوند یک دختر با ۱۶ سال سن که در ایستگاه میدان شهدا به خاطر افت فشار غش می‌کند و اکنون در بیمارستان به سر می‌برد.

آرمیتا گراوند کیست بیوگرافی و ماجرای بیهوش شدن

بیوگرافی آرمیتا گراوند

آرمیتا گراوند در ۱۳ فروردین ۱۳۸۵ در کرمانشاه به دنیا آمد. او تنها یک خواهر بزرگ‌تر از خود به نام «آوا» دارد و خانواده‌اش اهل کوهدشت در استان لرستان هستند که به گفته یکی از نزدیکان از ابتدای دهه ۸۰ خورشیدی به تهران مهاجرت کردند. وی دانش‌آموز کلاس یازدهم هنرستان دولتی عروه‌الوثقی در منطقه ۱۱ تهران بود.

ماجرای بیهوش شدن در مترو

عکسها و اینکه فیلمی از این دختر نوجوان انتشار یافته که نشان می‌دهد آرمیتا ۷ صبح روز یکشنبه نهم مهرماه با دو تا از دوست های خود در مترو بودند تا به سوی مدرسه راهی شوند.

آرمیتا و دوستان او در ایستگاه میدان شهدا «خط ۴ مترو» در حالی که می‌خواستند در واگن آخر قطار وارد شوند و سوار مترو بشوند به یکباره روی زمین می‌افتد و به واسطه دوستان و خانم‌هایی که در آنجا حضور دارند به بیرون از قطار آورده می‌شود.

به بیانات بعضی و اینکه والدین آرمیتا و دختر دایی او، آرمیتا گراوند به خاطر افت فشار غش می‌کند و روی زمین می‌افتد، ولی به خاطر به هم خوردن تعادل خود سرش به لبه واگن قطار می‌خورد! این‌ها در حالی است که یک سری از رسانه های معاند سر و صدایی با عنوان دیگر به پا کرده‌اند.

آرمیتا گراوند کیست بیوگرافی و ماجرای بیهوش شدن

در ادامه مشاهده می‌کنیم فیلمی از دوربین‌های مترو در حالی که آرمیتا با رفقای خود تا پایشان به قطار می‌گذارند پس از آن به مدت چند ثانیه آرمیتا غش می‌کند و وی را از قطار بیرون می‌آورند. که می‌توان متوجه شد علتی جز افت فشار نمی‌باشد به خاطر اینکه در زمانی خیلی کوتاه این حادثه رخ داده است.

چه خبر از آرمیتا

به همان صورت که در فیلم هم دیدید والدین این دختر 16 ساله از مردم می‌خواهند که برای دختر وی دعا کنند تا هرچه زودتر حال وی خوب شود.

شهین احمدی مادر آرمیتا درباره جنجال شبکه‌های معاند درمورد این اتفاق افزود:
عکس و فیلم‌هایی که به واسطه دوربین‌های مترو گرفته شده را مشاهده کردیم و هیچ چیز مربوط به صحبت‌های گفته شده بعضی رسانه‌ها سوء استفاده گر مشاهده نکردیم .

پدر آرمیتا هم با تایید حرف‌های همسر خود افزود دختر من بیمار نبوده است و هیچ دارویی استفاده نمی‌کرده و از مردم می‌خواهم تا برای بهبود دخترم دعا کنند.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. مرحومه آرمیتا اهل کوهدشت لرستان است . اینکه بعضی سایتها تلاش دارند ایشون رو کرد و کرمانشاهی نسبت دهند در راستای پیوند دادن حادثه خانم امینی که کرد بود و فوت آرمیتا و القای ضدیت جمهوری اسلامی با کردها و مظلومت اونها و تحریک افکار عمومی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا