خبر جدید

گروه انانیموس مستر تیستر را هک می کند؟ عکس جنجالی آیا رابطه با سپاه دارد

انانیموس مستر تیستر را هک کرد؟ مستر تیستر کیست؟ آیا رابطه با سپاه دارد.خبرهایی در رسانه های معاند در مورد مستر تیستر گفته می شود را در این صفحه ببینید.

انانیموس مستر تیستر را هک کرد؟

انانیموس مستر تیستر را هک کرد؟

خبری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی رسانه های معاند و ضدانقلاب منتشر شده که مستر تیستر را گروه انانیموس اقدام به هک ایشان کردند و او درباره ایشان اطلاعاتی را در فضای مجازی منتشر شده و او با سپاه پاسداران می کند که این خبر صحت ندارد.

انانیموس مستر تیستر را هک کرد؟

مستر تیستر یکی از چهره های معروف و مشهور می باشد که در اینستاگرام و فضای مجازی فعالیت می کند و کار و شغلش تست کردن غذاهای رستوران ها و با نظر دادن و تبلیغ این رستوران ها در پیج اینستاگرامش مبلغ هنگفتی و برای این کارش دریافت میکند.

همچنین ببینید : عکس جنجالی رامبد جوان به عنوان گمشده و الان رامبد کجاست؟

جالب اینجاست که بدانید مستر تیستر به علت پرخوری زیاد معده اش دچار بیماری شده ولی ایشان  همچنان به کار و حرفه خود ادامه میدهد.

انانیموس مستر تیستر را هک کرد؟

چند روز پیش مستر تیستر به بیمارستان مراجعه کرده بود  به دلیل وزن بالایی که به خاطره پرخوری از ایشان سی تی اسکن گرفته نشده بود.به دلیل وزن زیادش دستگاه سی تی اسکن  وزن کمتری را تحمل میکند و آقای مستر تیستر برای این که  جریان جنجالی در بیمارستان به راه می اندازد.

انانیموس مستر تیستر را هک کرد؟

حمید سپیدنام ملقب به «مستر تیستر» وقتی که کادر بیمارستان به ایشان می گویند دستگاه قادر به انجام سی‌تی‌اسکن به دلیل اضافه وزن، دستگاه قادر وزن شان را تحمل کند و قادر به انجام کارش نیست؛ به راحتی و سهوا بدون رعایت حریم خصوصی بیماران و کادر بیمارستان از آنها فیلم برادری می‌کند و آن فیلم را در اینستاگرام و فضای مجازی منتشر می‌کند. منبع: چندثانیه

ایشان در سینما سابقه بازی هم دارد و  در فیلم پاستاریونی به کارگردانی سهیل موفق ایفا نقش کرده است.

انانیموس مستر تیستر را هک کرد؟

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا