اخبار سینماخبر جدید

آیا ازدواج بهاره رهنما با پولدارترین شیخ و شاهزاده عربستان واقعیت دارد؟

آیا ازدواج بهاره رهنما با پولدارترین شیخ عربستان واقعیت دارد را در صفحه لردخت بینید.

ازدواج بهاره رهنما با پولدارترین شیخ عربستان

ازدواج بهاره رهنما با پولدارترین شیخ عربستان

آیا ازدواج بهاره رهنما با پولدارترین شیخ عربستان واقعیت دارد مراسم عروسی میلیارد دلاری تصاویر و عکس های مراسم عروسی بهاره رهنما لو میرود و حسابی جنجال به پا میکند منتشر کردن تصویری در صفحه استوری بهاره رهنما دلیلی شد، که برای این بازیگر شایعات فراوانی به بار آید.استوری که بهاره رهنما در اینستاگرامش گذاشت.

https://lordokht.ir/wp-content/uploads/2022/10/9-3-3.webp

 

استوری که بهاره رهنما در اینستاگرامش گذاشت را ببینید.بهاره رهنما زد در آذر ماه سال ۵۲ در هزاوه که یکی از توابع استان مرکزی می باشد به دنیا می آید بهاره رهنما توانست لیسانس ادبیات نمایشی و همچنین فوق لیسانس حقوق قضایی دریافت کند او در دانشگاه آزاد تحصیلاتش را به پایان رساند.

ازدواج بهاره رهنما با پولدارترین شیخ عربستان

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم‌خانی میباشد بوده است بهاره رهنما دختری به نام پریا قاسم خانی دارد دختر بهاره رهنما ننیز در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی بانو تجربه بازیگری دارد بهاره رهنما جاری شقایق دهقان بوده است.

همچنین ببینید :

فیلم اعتراف بهاره رهنما به طلاق از حاجی همسر دومش امیرخسرو عباسی

پاسپورت پیمان قاسم خانی توقیف میشود دلیل توقیف با جزییات

ماجرای سحر قریشی با شاهزاده عربستان از رابطه تا ازدواج چیست + فیلم

بهاره رهنما فرزند خانم پروین قائم مقامی می باشد، که ایشان نیز یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران می باشد. بهاره رهنما از بازیگران میباشد که در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد با فعالیت کردن در فضای مجازی باعث شده که حاشیه های زیادی برای خود بسازد با منتشر کردن تصاویر خود با استایل های متفاوت باعث حاشیه سازی زیادی برای خود شده است.

ازدواج بهاره رهنما با پولدارترین شیخ عربستان
بهاره رهنما سابقه فعالیت روزنامه‌نگاری و همچنین نقاله خوانی را نیز دارد.بهاره رهنما دوران انقلاب سال ۵۷ با خانواده‌اش به کشور انگلستان می رود اما زیاد در آنجا نمی ماند و بعد از مدت به ایران برمیگردد.

بهاره رهنما در مورد خودش چنین می گوید که تا زمانی که ده سال داشتن به جز اینکه یکی از بچه های حاضر جواب و سرتق تمام جمع ها بودن قصه ها و ترانه های زیادی آماده داشتم که در جمع بزرگترها بخواند اما زمانی که فیلمی از علیرضا داوودنژاد رادیو دهم تصمیم گرفتم که وارد دنیای بازیگری شود یعنی عاشق بازیگری شدن و تصمیم گرفتم که شغل بازیگری شود.

با بازی در فیلم” نان و عشق و موتور ۱۰۰۰” شناخته شد و بعد از حضور در فیلم گاوخونی در سال ۱۳۸۱ و در نهایت در بازی در فیلم چارچنگولی که در سال ۱۳۸۷ ساخته شد توانست به شهرت برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا