اخبار هنرمندان

آیا تغییر جنسیت محمد صادقی بازیگر واقعیت دارد؟ چرا آرایش میکنه؟ +عکس

محمد صادقی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که سابقه بازی در سریال‌های مانکن و افرا و بی همگان را دارد این روزها به دلیل عکس های زنانه و آرایش زنانه مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

او با میکاپ و لباسهای زنانه و لاک ناخن شایعات زیادی را درباره تغییر جنسیتش بر سر زبانها انداخته است. او نه تنها در برابر شایعات پاسخی نمی دهد بلکه هر بار با حاشیه جدی تری که خبر تغییر جنسیتش را پر رنگ تر می کند ظاهر می شود. این آقای بازیگر را بیشتر در سریال بی همگان و سریال افرا می شناسید.

آیا تغییر جنسیت محمد صادقی بازیگر واقعیت دارد؟ چرا آرایش میکنه؟

آیا تغییر جنسیت محمد صادقی واقعیت دارد؟

عکس‌هایی میکاپ محمد صادقی با لباس زنانه از خود در پیج اینستاگرامش باعث شده حواشی به وجود آید چرا که با لباس‌های زنانه و آرایش زنانه استفاده می‌کند.

آیا تغییر جنسیت محمد صادقی بازیگر واقعیت دارد؟ چرا آرایش میکنه؟

محمد صادقی که با سریال مانکن و افراد شهرت رسیده است در اینستاگرام خود لباس‌های زنانه به تن می‌کند و چهره خود را آرایش می‌کند.

عکس‌های محمد صادقی با دامن و کفش پاشنه بلند یکی از نکاتی است که باعث شده برای کاربران فضای مجازی این سوال پیش بیاید که آیا او تغییر جنسیت داده است یا خیر.

احتمال عکس های محمد صادقی با لباس زنانه

محمد صادقی هنوز درباره انتشار این تصاویر با شکل و شمایل خاص واکنشی نشان نداده است اما گویا به نظر می‌رسد که مربوط به تست گریم برای نمایش تئاتر باشد به هر حال محمد صادقی از بازیگران با سابقه تئاتر و سینما تلویزیون بوده سال‌ها سر این عرصه فعالیت می‌کند.

آیا تغییر جنسیت محمد صادقی بازیگر واقعیت دارد؟ چرا آرایش میکنه؟ +عکس

محمد صادقی متولد ۲۲ فروردین ۱۳۷۲ و ساکن تهران است و یکی از هنرمندان مرد جوان، با استعداد و خوب کشورمان به حساب می آید.

همچنین ببینید:

عکس زشت و جنجالی محمد صادقی بازیگر بی همگان با آرایش و رژ لب زنانه

این بازیگر فعالیت هنری خود را از حدود سال ۱۳۹۰ و از طریق بازی در چندین تئاتر و نمایش آغاز کرد تا اینکه بعد از موفقیت در این زمینه، در سال ۱۳۹۷ اولین کار تصویری رسمی خود را در قالب سریال نمایش خانگی مانکن آغاز کرد.

آیا تغییر جنسیت محمد صادقی بازیگر واقعیت دارد؟ چرا آرایش میکنه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا