خبر جدید

آیا مدارس سیستان و بلوچستان فردا شنبه ۲۵ آذر تعطیل است؟ عزای عمومی

آیا مدارس سیستان و بلوچستان فردا شنبه ۲۵ آذر به علت عزای عمومی تعطیل است؟ با توجه به حمله تروریستی به مقر نیروی انتظامی در راسک و شهادت 12 نفر از ماموران نیروی انتظامی امام جمعه استان سیستان و بلوچستان فردا شنبه را عزای عمومی اعلام کرد اما مدارس تعطیل نیست.

آیت‌الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و سردار کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، در پیامی حمله ناجوانمردانه گروهک تروریستی را به مقر انتظامی شهرستان راسک تسلیت گفتند و فردا ۲۵ آذرماه را عزای عمومی در سطح استان اعلام کردند.

گفتنی است در این درگیری دو نفر از اعضای تیم تروریستی نیز به هلاکت رسیدند که گروهک در ادامه با برجای گذاشتن جنازه و فرد مجروح خود از محل متواری شدند.

برپایه آخرین اخبار در حال حاضر جانشین فرمانده کل انتظامی کشور برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و همچنین پرواز بالگردها و پهپادها برای بررسی موقعیت مهاجمان در مرز مشترک ایران و پاکستان برقرار است.

منتظرالمهدی افزود:  هم اکنون فرمانده انتظامی استان در موقعیت حضور و اوضاع تحت کنترل است و با دستور رئیس پلیس کشور نیز هیاتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور جهت بررسی و پیگیری موضوع  به محل اعزام شدند. بی شک این حمله کور و ددمنشانه و تروریستی بی پاسخ نخواهد ماند و انتقام سخت در انتظار جنایتکاران خواهدبود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا