اخبار هنرمندان

ابراهیم نامداری پدر آزاده نامداری کیست +علت درگذشت و فوت و بیوگرافی

بیوگرافی ابراهیم نامداری

پدر آزاده نامداری معلم بازنشسته بود که سالها در آموزش و پرورش تدریس می‌کرد و از معلم‌های بازنشسته به شمار می‌آمد او در 12 شهریور 1402 بر اثر سکته قلبی درگذشت. ابراهیم نامداری دارای دو فرزند دختر به نام‌های آزاده و آذین بود.

ابراهیم نامداری پدر آزاده نامداری کیست +علت درگذشت و فوت و بیوگرافی

علت درگذشت و فوت

ابراهیم نامداری پدر آزاده نامداری در سن ۶۵ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت برخی از کاربران فضای مجازی می‌گویند که او دارای بیماری زمینه‌ای بوده است برخی از کاربران نیز معتقد هستند که ابراهیم نامداری به علت داغ فرزند فوت کرده است.

آزاده نامداری در هفتم فروردین ۱۴۰۰ به علت خوردن قرص در خانه‌اش در نیاوران خودکشی کرد اتفاقی که بازتاب زیادی در فضای مجازی آزاده نامداری سال‌ها در زمینه مجریی‌گری فعالیت داشت و یکی از مجریان ثابت تلویزیون به شمار می‌آمد.

ابراهیم نامداری پدر آزاده نامداری کیست +علت درگذشت و فوت و بیوگرافی

ابراهیم نامداری دارای دو فرزند دختر به نام‌های آزاده و آذین بودند که آزاده وارد عرصه اجرا در تلویزیون شد که شهرت زیادی به دست آورد و سرنوشت عجیبی را به دنبال داشت آزاده نامداری در سال ۱۳۹۲ با فرزاد حسنی ازدواج کرد اما به دلیل اختلافات شدید از یکدیگر طلاق گرفتند او یک سال بعد با سجاد عبادی ازدواج کرد که صاحب یک فرزند دختر به نام گندم شد.

جسد آزاده نامداری در حالی در خانه‌اش پیدا شد که تعداد زیادی از قرص‌های اعصاب به همراه یک دست نوشته کنارش بود در این دست نوشته وصیتی برای دخترش نوشته بود و همچنین اموالش را تعیین تکلیف کرده بود.

ابراهیم نامداری پدر آزاده نامداری کیست +علت درگذشت و فوت و بیوگرافی

کسب عنوان بهترین مجری شبکه دو در مراسمی با حضور دارابی معاون سیما و مدیران شبکه‌های تلویزیونی کسب عنوان سومین مجری برتر تلویزیون سال بعد از ژیلا صادقی و ژاله صادقیان از سوی نویسندگان و منتقدین ماهنامه سروش

همچنین ببینید:

بیوگرافی منوچهر بی بی یان و همسرش کیست +‌علت فوت و درگذشت

علت فوت و درگذشت مازیار بازیاران (جواد بازیاران) دوبلور

علت فوت و درگذشت اسماعیل سلطانیان بازیگر سینما +بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا