اخبار هنرمندان

احسان علیخانی و رامبد جوان سلبریتی های عاقل از دید روزنامه کیهان جنجال به پا کرد

احسان علیخانی و رامبد جوان سلبریتی های عاقل از دید،کیهان چنین می نویسد که بعضی از سلبریتی ها در فضای مجازی با ایجاد سر و صداهایی موجب تحریک نوجوانان و جوانان کشور شدند به دنبال این سلبریتی ها نباید از سلبریتی هایی که با عسل به دور از احساس به موضوعاتی که باعث آشوب ها و ناآرامی های در کشور می‌شود دامن نمی زنند.

احسان علیخانی و رامبد جوان سلبریتی های عاقل

احسان علیخانی و رامبد جوان سلبریتی های عاقل

روزنامه کیهان با نوشتن این موضوع که شبکه های ماهواره ای با رونمایی کردن از سلبریتی های عاقل کشورمان که رامبد جوان و احسان علیخانی جزو این سلبریتی ها می باشند باید گفت هنوز هم چهره های برجسته شناخته شده هستند که وارد یک سری از مسائل که باعث برانگیخته شدن مردم و ناآرامی‌ها در سطح کشور است دست شناخته شده هستند نشده اند.

احسان علیخانی و رامبد جوان سلبریتی های عاقل

طبق نوشته نویسنده کیهان که در مورد واقعیتی که بدی و زشتی و هیاهو نما و نمود بیشتری دارد من کارهای عده از سلبریتی ها که در فضای مجازی به تحریک جوانان نوجوانان ایران می‌پردازند قابل دید و نمای بیشتری در مقابل هنرمندانی که همگی اهل فرهنگ می باشند و با عقل و بدور از احساس به موضوعات که باعث ناامنی و ناآرامی کشور می شود دامن نمی زنند.

همچنین ببینید : برنامه جایگزین دورهمی مهران مدیری چیست؟ و مجری جایگزینش کیست؟

برای این که این سلبریتی ها به درستی آگاه هستند که این روش به هیچ عنوان کار درستی نیست و کاری درست در مقابل مواجهه با مشکلات و نارضایتی ها نبوده و نخواهد بود.

احسان علیخانی و رامبد جوان سلبریتی های عاقل

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون ایران می باشد در رشته مدیریت بازرگانی فارغ التحصیل شده است و سال ۱۳۸۰ برنامه زنده خود را به عنوان مجری شروع کرد احسان علیخانی که در پانزدهم و مجری تهیه کننده و کارگردان موفق تلویزیون ایران می باشد آبان ماه سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا می‌آید مجرد می باشد و مجری تهیه کننده و کارگردان موفق تلویزیون ایران میباشد.

احسان علیخانی و رامبد جوان سلبریتی های عاقل
احسان علیخانی تاکنون به اتفاقات اخیر واکنشی نشان نداده است و از دید روزنامه کیهان یک سلبریتی عاقل می باشد که دور از احساسات شخصی و با عقل کار می کند و با واکنش های خود به ناآرامی ها دامن می زند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا