خبر جدید

احسان قاسمی فرد کیست و ماجرای کشته شدن و مرگ در کرج و بیوگرافی

احسان قاسمی فرد اهل کنگاور کیست و بیوگرافی و ماجرای کشته شدن و مرگ چیست.احسان قاسمی فرد چه کسی میباشد، بیوگرافی و جزییات کشته شدنش را در ادامه مشاهده کنید.

احسان قاسمی فرد

احسان قاسمی فرد کیست

احسان قاسمی فرد در دهه هفتاد متولد شده است و جز اسامی و نامهایی میباشد که از رسانه های بیگانه عنوان شده و مورد توجه کاربران و بینندگان قرار گرفته است حالا داستانهایی در مورد مرگ این جوان عنوان شده است.

به نظر میرسد بعد از بازی بین ایران و امریکا فوت کرده است درمورد نحوه فوتش شایعات زیادی مطرح شده است ولی اطلاعات درست و دقیقی در دسترس ما نمی باشد.

رسانه های فارسی زبان خارج از کشور ادعا کرده اند که احسان قاسمی فرد که اصالتا اهل ‌کنگاور کرمانشاه بوده ولی ساکن شهر کرج است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

 فیض الله قادری و مغازه دار سنندجی و فیلم جنجالی

 مینا یعقوبی اهل اراک کیست و خودکشی در زندان
با توجه به حوادث و اغتشاشات اخیری که در خیابان های بعضی شهرها صورت گرفته است شبکه ها ورسانه های ضد انقلابی به طور شبانه روزی به حوادث کشور میپردازند و تا به الان نامهای بسیاری را به عنوان کشته شدگان اعتراضات اخیر کشور عنوان کردند.

البته باتوجه به بررسی ها و پیگیری های رسانه های رسمی کشور علت مرگ آنها چیزی بجز ادعای رسانه های بیگانه عنوان شده و مشخص میشود که رسانه های بیگانه تنها هدفشان تحریک اذهان عمومی مردم میباشد.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا