اخبار هنرمندان

فیلم حرف ها و صحبت های جنجالی احسان کرمی مجری معروف صدا و سیما به شبکه ضد انقلاب من و تو + رقص با زن

احسان کرمی به شبکه من و تو پیوست یکی از مجریان برجسته و مطرح کشورمان بود در این روزها با حمایت از آشوبگران و دامن زدن به اغتشاشات کشور در حمایت از آشوب های روزهای کشور در اینستاگرام و صفحه مجازی خود از آنها حمایت کرد.

احسان کرمی به شبکه منو تو پیوست

احسان کرمی به شبکه منو تو پیوست

احسان کرمی بعد از مرگ مهسا امینی در حمایت از معترضین روزهای اخیر کشورمان برآمد و حالات در شبکه ضد انقلاب جمهوری اسلامی با نام من و تو حاضر شده است.احسان کرمی در مورد مسائل روز کشور صحبت هایی کرده است و این چنین عنوان کرده است که از ما به‌عنوان معترضین نیز بازپرسی خواهی خواهند کرد.

 

همچنین ببینید : عکس های جنجالی لحظه توقیف پاسپورت همایون شجریان و سحر دولتشاهی

او به این نکته اشاره کرد که یکی از کارهایی که در رفتار هایی که با ما دارند در مقابل اعتراض های که انجام میدهیم توقیف کردن پاسپورتمان و ما را به مکانی برده و توضیح خواستن از ما می باشد.

احسان کرمی به شبکه من و تو پیوست

احسان کرمی در بیستم تیرماه سال ۵۹ در تهران به دنیا می آید. در رشته تحصیلی تشریفات در مقطع کاردانی می باشد، احسان کرمی یکی از مجریان و صداپیشه های تلویزیون ایران می باشد که در سال ۱۳۸۵ تا الان فعالیتش را انجام داده است و دارای یک فرزند به نام نیک مهر میباشد.

احسان کرمی به شبکه من و تو پیوست

احسان کرمی دوره های فیلمسازی را نیز سپری کرده است احسان کرمی بیان کردن اینکه در سال‌های قبل لیدر تورهای مسافرتی بودن چنین گفته که در یکی از سفر هایم با همسرم آشنا شده‌ام البته او می گوید من و همسرم با یکدیگر بزرگ شده بودیم چون من از ۱۹ سالگی اون را می‌شناختم و بالاخره با هم ازدواج کردیم و در حال حاضر یک فرزند پسر داریم و زندگی ما خوب و روبه راهم می باشد.

احسان کرمی به شبکه من و تو پیوست

احسان کرمی از سال ۸۵ فعالیت خودش را از رادیو تهران شروع کرد و در قسمتهای اجرا نویسندگی و همچنین بازیگری در برنامه‌های چهار دیواری ممنوع، جام ارگ، صبح تهران، تهران در شب، چراغ سبز ،موج مجهول و بسیاری دیگر از برنامه های رادیو که انجام داده است او همچنین در رادیو صدای آشنا و رادیو پیام کار مجری گری و نویسندگی بخش نیمروزی روزهای پنجشنبه را انجام می داد.

احسان کرمی به شبکه من و تو پیوست

احسان کرمی با عنوان کردن اینکه آقای میثم عبدی که سردبیر رادیو آن زمان که استان در حدود یک سال در رادیو کار می کرده بود ایشان عنوان می‌کند که میثم عبدی بسیار او را تشویق کرده که وارد تئاتر بشود و چون خودم از علاقه زیادی بهت عادت داشتم بنابر این برای بازی در “کمدی استشمامات” شرکت کردم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا