خبرهای ایران

اخبار تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ اینجا بخوانید

اخبار تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ اینجا بخوانید

اخبار تعطیلی مدارس کشور فردا شنبه 27 اسفند 1401 یکی از اخبار مهمی بوده که دانش اموزان در جستجوی راست و دروغ آن هستند خبرهایی که درباره تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲۷ اسفند به دلیل عید نوروز در فضای مجازی منتشر شده است.

آیا فردا شنبه 27 اسفند تعطیل است؟

فردا مدارس تعطیل نیست و دانش اموزان به صورت حضوری باید به مدرسه بروند همچنین کلاس ها تا روز 28 اسفند دایر خواهد بود.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس کشور ۲۷ و ۲۸ اسفند دایر هستند، گفت: فرایند یادگیری در سال ۱۴۰۱ تا روز ۲۸ اسفند ادامه دارد.

مدارس تا 28 اسفند باز است

معصومه نجفی پازوکی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین روز تحصیلی سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: سال تحصیلی تا روز ۲۸ اسفند ادامه دارد و تعطیلی دانش‌آموزان از ۲۹ اسفند شروع می‌شود.

وی ادامه داد: آن چیزی که نگاه وزیر آموزش و پرورش و معاونانش است، این بوده که با توجه به اینکه لحظه‌های بچه‌ها، طلایی‌ترین دوره عمرشان است، اگر برای این لحظه‌ها برنامه نداشته باشیم و با تعطیلات بی‌مورد تعطیل کنیم یعنی سرمایه عمر این بچه را می‌سوزانیم لذا اصلا بحث تعطیلی را نداریم و تا ۲۸ اسفند، فرایند یادگیری ادامه دارد.

عید نوروز کولاک خواهد بود

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی امروز در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان و کرمانشاه و فردا پنجشنبه ۲۵ اسفند در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، کرمانشاه، خوزستان، ایلام، قزوین، البرز، تهران و مرکز و جنوب اردبیل خبر داد.

براساس این هشدار در استان‌های مذکور رگبار و رعدوبرق، بارش تگرگ، وزش باد شدید موقت، در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و کولاک برف رخ خواهد داد.

بر اثر این مخاطره جوی لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، در نواحی کوهستانی کولاک برف، صاعقه، خسارت دیدن سازه‌های موقت و خسارت دیدن صنعت کشاورزی مورد انتظار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا