اخبار هنرمندان

ازدواج شهره لرستانی (مازیار لرستانی) با رابعه اسکویی حقیقت دارد؟ +تصاویر

علنی شدن رابطه مشکوک و پنهانی مازیار لرستانی با رابعه اسکویی واقعیت دارد؟ ماجرای رابطه آنها بعد از سبیل درآوردن مازیار لرستانی یا شهره لرستانی با همکار قدیمی اش که در ادامه خواهید خواند.

علنی شدن رابطه مشکوک مازیار لرستانی

علنی شدن رابطه مشکوک مازیار لرستانی

مازیار لرستانی با منتشر کردن پستی تمام مسائل را روشن میکند او از یک رابطه پنهانی صحبت کرده و به تعداد زیادی از سوالات در مورد کلاهش پاسخ می دهد و همچنین در مورد شایعاتی که در مورد ماجرای فرزندش می باشد شفاف سازی کرده است.

علنی شدن رابطه مشکوک مازیار لرستانی

مازیار لرستانی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون کشورمان که تقریباً هیچ‌گونه حاشیه خاصی نداشت تا اینکه یک روز خبر از تطبیق جنسیت در فضای مجازی میدهد.

او اعلام می کند به خاطر شرایط مالی نتوانسته است تاکنون این تطبیق جنسیتی را انجام دهد شهره لرستانی که ازدواج نکرده بود و مجرد بود با این حرکت به حواشی زیادی دامن زد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

 شهره لرستانی و همسر و فرزندانش کیست و شکست عشقی

ازدواج شهره لرستانی (مازیار) یا خانم دندانپزشک صحت دارد؟

فیلم ازدواج  الناز حبیبی با علی انصاریان و عکس جنجالی

اودر ۲۶ مهرماه سال ۴۵ به دنیا می آید اصالتاً اهل خرم آباد می باشد و همیشه عنوان می‌کند که یک لر می باشد و به لر بودنش افتخار می کند.پدر لرستانی قاضی بازنشسته اداره دادگستری می باشد و مادرش نیز یک فرهنگی بازنشسته است و ۱ خواهر و یک برادر دارد.

علنی شدن رابطه مشکوک مازیار لرستانی

پدر شهره مازیار لرستانی در سال ۱۴۰۰ فوت کرد.

لرستانی در سال ۱۳۶۹ در رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد بعد از آن کارشناسی ارشدش را در رشته فیلمنامه نویسی سینما از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی مجتمع فیلمسازی باغ فردوس دریافت کرد.

علنی شدن رابطه مشکوک مازیار لرستانی

او در یک مصاحبه گفته که خود یک لر با تعصب می داند که به روش زندگی ایلی عادت دارد او نه فقط با بستگان و فامیل های درجه یک در رابطه هست بلکه با خانواده های دیگر و فامیل های دور در خرم آباد و بروجرد و تهران در تماس میباشد.

لرستانی اعلام کرده فقط من به خاطر مشغله کاری زیادی که دارم کمتر از بقیه از حالشان با خبر هستم.

علنی شدن رابطه مشکوک مازیار لرستانی

علنی شدن رابطه مشکوک مازیار لرستانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا