اخبار هنرمندانخبر جدید

ازدواج شهره لرستانی (مازیار) با رابعه اسکویی یا خانم دندانپزشک صحت دارد؟

ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با خانم دندانپزشک و عکس و تصاویر را د این صفحه مشاهده فرمایید.

ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با خانم دندانپزشک و عکس

ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی)

تصویری از مازیار لرستانی در کنار یک خانم دندانپزشک در فضای مجازی انتشار پیدا کرده است که خیلی ها در مورد این تصویر چنین نوشتند که این دو با هم ازدواج کردند اما باید بگویم که این خبر صحت ندارد.مازیار لرستانی که چند ماه پیش خبر تغییر جنسیت را می‌دهد نام خود را از شهره لرستانی به مازیار لرستانی تغییر می دهد گفته می شود که این کار شهره لرستانی بازتاب بسیار وسیع در فضای مجازی داشت و بسیاری برای جذب فالوور اجرای اینستاگرامی به نام او زدند.

ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با خانم دندانپزشک و عکس

و خبرهای دروغ و عجیب و غریبی در مورد این بازیگر انتشار می دادند و حالا تصویری از او و یک دندانپزشک منتشر کردند خبر ازدواج آنها را دادند که این خبر کاملاً دروغ می باشد شهره لرستانی یا مازیار لرستانی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران می باشد.

همچنین ببینید : شهره لرستانی و همسر و فرزندانش کیست ماجرای شکست عشقی

بیوگرافی

او در بیست و ششم مهر ماه سال ۴۵ به دنیا می آید لرستانی اصالت خرم آبادی دارد در یک خانواده پنج نفره به دنیا می آید پدرش قاضی بازنشسته و مادر نشان یک خانم فرهنگی و بازنشسته بودند دارای یک خواهر و برادر میباشد پدر مازیار لرستانی در سال ۱۴۰۰ از دنیا میرود.

همچنین ببینید : فیلم/ لباس زنانه امین حیایی بازیگر در خیابان تغییر جنسیت جنجالی 

در سال ۶۴ زمانی که ۱۹ ساله بود از همدان به تهران می رود و به خاطر کار پدرشان در آنجا زندگی می کند بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه هنر می شود در ترم اول وارد دنیای تئاتر میشود و توان ۱۳ نمایش را ارائه دهد و خودش نیز کم کم وارد عرصه بازیگری شد.شهره لرستانی در ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ با تغییر نامش به مازیار لرستانی و منتشر کردن متن خبر از تغییر جنسیت میدهد.

ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با خانم دندانپزشک و عکس

ماجرای کاهش وزن شهره لرستانی شهره لرستانی ، بازیگر «زیر درخت هلو» ناگفته هایی از درباره عشق، ازدواج و سبک زندگی می گوید.

به گزارش آینه جم:شهره لرستانی از‌جمله معدود بازیگرانی است که باید یک‌بار با او هم‌صحبت شوید تا مهربانی و صداقتش را بی‌واسطه درک کنید. او اگر‌چه در سال‌های گذشته در عرصه سینما و تلویزیون کم‌کار بوده اما قلبش به عشق سینما تپیده و در تمام این سال‌ها با نگارش فیلمنامه و مجموعه داستان‌های متعدد ارتباطش را با این عرصه حفظ کرده است. شهره لرستانی در این سال‌ها علاوه بر نوشتن، شاخ غول را نیز شکسته است و در عرض یک سال، با 40‌کیلو اضافه‌وزن خداحافظی کرده است. او در این مصاحبه از مهم‌ترین انگیزه‌اش برای کاهش وزن با هوادارانش صحبت کرده است.

ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با خانم دندانپزشک و عکس

خاطرات شهره لرستانی

پدرم قاضی دادگستری و مادرم معلم بود. شاید دیدن مادری که هر روز شال و کلاه می کرد و سر کار می رفت، باعث شد تصویری که از زن در ذهن کودکانه من و خواهر بزرگم شکل گرفت، تصویر زنی شاغل باشد. اصلا فکر نمی کردیم چیزی به اسم زن خانه دار هم وجود داشته باشد.در همان بازی های کودکانه هر کدام کاری را انتخاب کرده بودیم، انگار جنم بعضی کارها از همان زمان در خونمان بود و امواج نامرئی تقدیر ما را به سمت شان هدایت می کرد.

ازدواج مازیار لرستانی (شهره لرستانی) با خانم دندانپزشک و عکس
شما در اغلب کار‌هایی که کارگردانی کرده‌اید از لهجه استفاده کرده‌اید. گرایش شما به استفاده از لهجه دلیل خاصی دارد؟

به نظر من لهجه‌های مختلف ایران آن قدر وسیع و زیباست که ما بازیگران و کارگردانان باید با استفاده از آنها در آثار مختلف لهجه‌ها را به مردم بشناسانیم. ضمن این که من همیشه سعی کرده‌ام با احترام به سراغ لهجه‌های مختلف بروم هیچ وقت آنها را به سخره نگرفته‌ام و برای همه لهجه‌ها حرمت قائل هستم.

​ از یک جایی به بعد اغلب کار‌های شما چه در سینما و چه در تلویزیون طنز شدند آیا دنبال کردن این ژانر علاقه خودتان است یا چون بازی در نقش‌های طنز به شما پیشنهاد می‌شود، آنها را می‌پذیرید؟

من خودم ژانر طنز را دوست دارم. از طرفی به نظر من مردم ما مردم غمگینی هستند و اگر ما بتوانیم آنها را بخندانیم کار بزرگی کرده‌ایم بنابر این خودم هم دوست دارم که در این زمینه فعالیت کنم
در سال هایی که نبود بارها از خودمان سؤال کردیم که ناگهان کجا رفت. شهره لرستانی چرا دیگر بازی نمی کند؟ اصلا کجاست این دختر جوان و زیبای سریال های «آپارتمان» و «امام علی». «کو لیلی» فیلم درخشان لیلی با من است؟ این یک علامت سئوال بزرگ بود.

سؤالی که یک راز بزرگ در خود داشت. رازی که ما از آن بی خبر بودیم و این بی خبری باعث شد آرام آرام او را به صندوقچه خاطرات بسپاریم. اما این پایان کار نبود. شهره لرستانی دوباره برگشت.

این بار با هیئتی تازه که اثر عبور غمبار زمان در آن مشهود بود. خب، باید جشن می گرفتیم و البته او هم با حضور در کارهای طنز به این لبخند دامن می زد. اما آن راز همچنان در جای خود باقی بود. رازی که برای اولین بار در این بخش تازه از مجله پردیس بر زبان شهره لرستانی می آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا