بازیگران فیلم و سریال

اسامی بازیگران سریال همسایه ها با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

اسامی بازیگران سریال همسایه ها عبارتند از: علی نصیریان در نقش فردوس، گوهر خیراندیش در نقش فرنگیس ، محمدرضا شریفی نیا در نقش امید ، کیهان ملکی در نقش جهانگیر ، کمند امیرسلیمانی در نقش مرضیه ، عاطفه رضوی در نقش ستاره، فلورا سام در نقش محبوبه  محسن قاضی مرادی در نقش مش عیسی، مرحوم حسین پناهی در نقش سیریش، رامین پرچمی در نقش علی و امین حیایی در نقش رضا که بیورافی از این بازیگران را در ادامه گرداوری نموده ایم.

اسامی بازیگران سریال همسایه ها با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

درباره سریال همسایه ها

سریال همسایه ها تولید سال ۱۳۷۹ به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی حسین پاکدل می باشد که در سال ۷۹ از شبکه سه پخش شده بود. این مجموعه بازیگران مهمان نیز داشته و در هر قسمت در این مجموعه حضور دارند.

خلاصه داستان

این مجموعه درباره یک ساختمان مسکونی چند طبقه با ساکنان آن است که چند خانواده در خانه آقای فردوس که مقیم خارج است.
در ادامه می بینیم که فردوس به ایران بازگشته و اتفاقات تلخ و شیرین تازه‌ای برای این خانواده ها و ساکنانش می‌ افتد که در ادامه مشاهده می کنید.

اسامی بازیگران سریال همسایه ها با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی رامین پرچمی

رامین پرچمی در ۲۷ ام شهریور ماه سال ۱۳۵۲، در بندرکیاشهر به دینا آمده است. رامین پرچمی در سال دوم تحصیل بازیگری تئاتر در دانشگاه، برای بازی در سریال در پناه تو انتخاب شد و بازی در همین سریال در سال ۱۳۷۴ بود که نه فقط وی که تقریبا تمامی بازیگران آن را به شهرت رساند. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی و بازیگر تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است، یک تجربه ناموفق زناشویی دارد، و جدیدا وارد عرصه خوانندگی نیز شده است.

اسامی بازیگران سریال همسایه ها با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی فلورا سام

فلورا سام متولد 12 آبان سال 1344 در شهر شیراز است او بازیگر و نویسنده تلویزیون و تئاتر است. مجید اوجی پس از مدت ها مبارزه با سرطان در تاریخ 17 ابان سال 1398 درگذشت. مجید اوجی، ساخت سریال‌های متعددی را در کارنامه هنری خود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سریال‌های «باغ سرهنگ»، «راز پنهان»، «بی‌قرار» و «مرضیه» اشاره کرد. او در سریال های شیخ مفید، روزهای زندگی، همسایه ها، شبی از شب ها، نشانی و ماه عسل ایفای نقش کرده است. آخرین کارش سریال توطئه فامیلی است که فیلمنامه سریال را هم خودش نوشته بود.

اسامی بازیگران سریال همسایه ها با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی متولد ۱۳۵۲ در تهران، خواهر سپند و دختر سعید امیرسلیمانی از بازیگران سینما و تلویزیون است. همسر وی ورقا عامری است و فرزندی به نام ایلیا دارد. کمند امیرسلیمانی متولد ۱۳۵۲ در تهران، خواهر سپند و دختر سعید امیرسلیمانی از بازیگران سینما و تلویزیون است. همسر وی ورقا عامری است و فرزندی به نام ایلیا دارد.

بیوگرافی کیهان ملکی

کیهان ملکی متولد 2 شهریور سال 1347 در شهر تهران است. او اصلاتا آذری است و اهب شهر تبریز است. مدرک کارشناسی رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.کمتر کسی است که احد در سریال محبوب روزگار جوانی را نشناسد. کیهان ملکی در این مجموعه در نقش احد در کنار بازیگرانی چون امین حیایی، نصرالله رادش و… ایفای نقش کرد. این بازیگر پس از آن در چند مجموعه تلویزیونی و سینمایی دیگر حضور پیدا کرد و به شهرت رسید. در ادامه بیوگرافی کامل این بازیگر را خواهید خواند.

اسامی بازیگران سریال همسایه ها با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی سوپر استار این روزهای سینما متولد سال 1349 و خرداد ماهی می‌باشد. این هنرپیشه محبوب در رشته کامپیوتر تحصیل کرده اما بنا بـه دلایلی از تحصیل دراین رشته انصراف داده اسـت. او در دوره دبیرستان نیز، در رشته ریاضی و فیزیک کـه بیشتر مخصوص شاگرد زرنگ هاست، تحصیل کرده کـه نشان میدهد او ذهن باز و خلاقی دارد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی بازیگران سریال کتونی زرنگی با نقش

اسامی بازیگران سریال جلال 1

پدر و مادر امین حیایی افراد هنری نیستند، پدرش دارای شغل آزاد و مادرش خانه دار بوده، او پس از انصراف از دانشگاه بـه خدمت سربازی رفته و از همان زمان هم فعالیت هاي خود در زمینه هنر را شروع کرده اسـت. درسال 1370 او در تئاتری بازی میکرد کـه ثریا قاسمی کارگردان آن بود، امین حیایی با استعداد خود توجه خانم قاسمی را جلب کرد و این آغاز راه جدی او در عرصه سینمایی بود.

اسامی بازیگران سریال همسایه ها با نقش +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی حسین پناهی

حسین پناهی در ۶ شهریور (۱۳۳۵) در روستای دژکوه واقع در، حوالی شهر سوق از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد زاده شد. او لرتبار و از ایل طیبی بود. او فارغ التحصیل دروس حوزه در مدرسه آیت الله گلپایگانی در قم و دوره دیده ۴ ساله بازیگری و نمایشنامه نویسی از مدرسه هنری آناهیتا در تهران است. حسین پناهی چند ماهی که در کسوت روحانی بود، روزی زنی با یک پرسش به او مراجعه کرد و در مورد نجس شدن روغن محلی حاصل دسترنج چند ماه اش توسط فضله موش سوال کرد، پناهی که می دانست کل روغن نجس شده ولی از آنجایی که آن حاصل خرج سه چهار ماه خانواده زن بود بهش گفت همان فضله و مقداری از اطراف آن را در بیارد و دور بریزید و روغن دیگر مشکلی ندارد، بعد از این اتفاق او دیگر نتوانست تحمل کند و سال 1354 لباس روحانیت را درآورد، این اقدام او به طرد چند ساله خانواده منجر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا