بازیگران فیلم و سریال

اسامی بازیگران فیلم آسمان هشتم با نقش + بیوگرافی و داستان و عکس

اسامی بازیگران فیلم آسمان هشتم عبارتند از محمد کاسبی ، رحیم نوروزی ، خالده قلی آوا ، قربان مسیم اف ، مهدی فقیه ، مهدی صباغی ، سعید ولی زاده ، کمیل سهیلی ، رضا احمدی ، سعید ولیزاده ، حامد حبیبی ،ازیگران فیلم آسمان هشتم که در ادامه به بیوگرافی از این بازیگران خواهیم پرداخت.اسامی بازیگران فیلم آسمان هشتم با نقش + بیوگرافی و داستان و عکس

درباره فیلم اسمان هشتم

آسمان هشتم به کارگردانی و نویسندگی حسن نجفی کارگردانی میباشد و در سال ۱۳۸۹ پخش شد این فیلم بارها توسط شبکه های مختلف صداوسیما بازپخش شده است.

خلاصه داستان

داستان این فیلم درباره یک خانواده اهل باکو بوده که برای زیارت امام رضا عازم مشهد میشوند که هنگام ورود به این شهر با چالش ها و مشکلاتی روبه رو میشوند در این بین پسر جوانی به نام رحمت که دانشجو است با این خوانواده آشنا میشود و تصمیم میگیرد به آنها کمک کند و به مشهد را نیز به آنها معرفی کند.

بیوگرافی بازیگران فیلم آسمان هشتم

بیوگرافی محمد کاسبی

اسامی بازیگران فیلم آسمان هشتم با نقش + بیوگرافی و داستان و عکس

محمد کاسبی بازیگری است که بیشتر به خاطر بازی اش در سریال های خوش رکاب و سه در چهار که از سریال های طنز محبوب بودند شناخته می شود. کاسبی چند ماه پیش به کرونا مبتلا شده و به دلیل عوارض این بیماری و مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شده بود. محمد کاسبی در تاریخ ۴ خرداد ۱۳۳۰ در خیابان ری تهران به دنیا آمده و فعالیت خود را به طور حرفه ای در سال ۱۳۵۰ در زمینه تئاتر آغاز کرد. کاسبی در سال ۱۳۵۰ در رشته پزشکی پذیرفته شد اما به خاطر علاقه با بازیگری به دانشکده هنرهای زیبا رفت. کاسبی کارش را با دوبلوری و بازی در تئاتر آغاز کرد.

اسامی بازیگران فیلم آسمان هشتم با نقش + بیوگرافی و داستان و عکس

بیوگرافی رحیم نوروزی

رحیم نوروزی بازیگر سرشناس سریال های پس از باران , یوسف پیامبر و معمای شاه در سریال وارش که از شبکه سه سیما در حال پخش می باشد بازی می کند. وی با سریال پس از باران به اوج شهرت رسید و تا کنون توانسته در زمینه های بازیگری , کارگردانی تئاتر , مدرس دانشگاه , خوشنویس و نویسندگی فعالیت داشته باشد. این بازیگر دوبار ازدواج کرده است و هر دو ازدواج وی می توان گفت هنری بوده است و از همسر اول خود خانم هایده حسن زاده دختری به نام پناه دارد.

اسامی بازیگران فیلم آسمان هشتم با نقش + بیوگرافی و داستان و عکس

بیوگرافی خالده قلی آوا

خالده قلی اوا بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار خالده قلی اوا می‌توان به بازیگری در فیلم آسمان هشتم، فیلم سهم گمشده اشاره کرد. خالده قلی اوا نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1386 در فیلم سهم گمشده به کارگردانی حسن نجفی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم آسمان هشتم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای خالده قلی اوا محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون کامران یونس، گلزار قربان اوا، قربان مسیم اف و اتکلم اسکندر اف را تجربه کرد.

همچنین ببینید:

اسامی بازیگران سریال فورجی

بیوگرافی بازیگران فیلم آیه های زمینی

بیوگرافی بازیگران فیلم دوئل با نقش

بیوگرافی  قربان مسیم اف

قربان مسیم اف بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار قربان مسیم اف می‌توان به بازیگری در فیلم آسمان هشتم، فیلم سهم گمشده اشاره کرد. قربان مسیم اف نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1386 در فیلم سهم گمشده به کارگردانی حسن نجفی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم آسمان هشتم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای قربان مسیم اف محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون کامران یونس، خالده قلی اوا، گلزار قربان اوا و اتکلم اسکندر اف را تجربه کرد. قربان مسیم اف در سال 1389 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم قربان مسیم اف در این سال، بازیگری در فیلم آسمان هشتم به کارگردانی حسن نجفی محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا