بازیگران فیلم و سریال

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم درخت چشمه به همراه نقش + داستان

فیلم “درخت چشمه″ یکی از فیلم های ایرانی در ژانر درام اجتماعی است که کارگردانی آن محسن تربيت‌ دوست و تهیه کنندگی اش را مهدي صباغ زاده بر عهده دارد این فیلمدر سال ۱۳۸۸ ساخته شده است و  دارای ژانر درام اجتماعی است.

فیلم درخت چشمه نخستین مرتبه در سال ۸۴ اکران گردید و سپس برای پخش از رسانه ملی اماده شد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم درخت چشمه به همراه نقش + داستان

خلاصه داستان

داستان فیلم “درخت چشمه” درباره مکه رفتن فردی به نام “حاج عمو” است که برای رفتن به خانه خدا به دنبال حلالیت از مردم روستا است و از همه همسایه هایی که قبلا در خانه های قدیمی اش داشته درخواست کسب حلالیت میکند اما شرایط به گونه ای دیگر پیش میرود و با شخصی رو به رو میشود که در گذشته کار بسیار بدی با حاج عمو کرده و او از حاج عمو میخواهد که او را حلال کند او نمیتواند که خودش را راضی کند تا او را حلال کند.

با اینکه پدربزرگ ابراهیم هیچگاه به مکه نرفته است اما مردم روستا او را حاج عمو صدا میزنند تا اینکه یک روز قسمت میشود که حاج عمو به زیارت خانه خدا برود و به آرزویش برسد .

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم درخت چشمه به همراه نقش + داستان

تله‌ فيلم «درخت چشمه» به كارگرداني «محسن تربيت‌ دوست» میباشد. «كيوان صباغ‌زاده» موسيقي فيلم را ساخت و «علي علويان» صداگذاري آن را برعهده داشت.

فيلم در شمال كشور و در منطقه تالش و اطراف آن تصويربرداري شد و به سفارش مركز سيمافيلم ساخته و آماده نمايش شد.

بیوگرافی بازیگران فیلم درخت چشمه

  • علي نصیریان
  • فرهاد بشارتی
  • رضا فیض‌ نوروزی
  • حسین توشه
  • علی واجد سمیعی
  • شایان تربیت دوست

بیوگرافی علي نصیریان

علی نصیریان متولد 15 بهمن سال 1313 در شهر تهران است. او نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او در سال 1380 به عنوان یکی از چهره های ماندگار ایرانی در عرصه بازیگری تئاتر و سینما شناخته شد و نشان درجه یک هنری را گرفت.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم درخت چشمه به همراه نقش + داستان

او در سال 1326 به دبیرستان پیرنیا در چهار راه گمرک رفت و در آنجا با جمشید لایق، اسماعیل داورفر و مهدی فتحی همکلاسی شد. در سال 1329 همزمان با درس خواندن، تئاتر را هم ادامه داد. او در سال 1330 کتاب هنر تئاتر را خوان و در کلاس تئاتر سعدی که همسر عبدالحسین نوشین آن را اداره می کرد شرکت کرد.

بیوگرافی فرهاد بشارتی

فرهاد بشارتی متولد ۱۳۴۵ در گیلان بازیگر اهل ایران می باشد . او با فرهاد بشارتی آهنگساز ارتباطی ندارد و صرفا تشابه اسم و فامیلی می باشد .

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم درخت چشمه به همراه نقش + داستان

وی بازی در عرصه نمایش را از سال ۱۳۶۹ در تئاتر گیلان آغاز کرد. او دانش‌آموخته کارشناسی ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است و سال ۱۳۷۶ و پس از پایان تحصیلاتش به‌طور جدی تری وارد عرصه تصویر شد. بشارتی سابقه بازی در حدود ۲۳ تئاتر را دارد و ۲۷ سریال تلویزیونی با کارگردانان خوب و مجموعه سازان داشته، در ۱۳ تله فیلم بازی کرده‌است و چندین فیلم سینمایی در کارنامه اش دارد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم درخت چشمه به همراه نقش + داستان

بیوگرافی رضا فیض‌ نوروزی

رضا فیض نوروزی متولد 4 تیر 1330 در کرمانشاه، بازیگر است فارغ التحصیل فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آریزونای آمریکا می باشد که با گوهر کمال شناخته شد و با کارهای مدیری بسیار درخشید.

همچنین ببینید:

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم زن بدلی

اسامی بازیگران فیلم مثل یک پدر با نقش

اسامی بازیگران فیلم مهمان حبیب خداست +بیوگرافی

در قزوین تحصیل کرد و بعد از دریافت دیپلم ریاضی وارد کلاس های بازیگری خانه تئاتر این شهر شد و زیر نظر رضا محمدی اصول بنیادی هنرپیشگی را یاد گرفت

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم درخت چشمه به همراه نقش + داستان

بیوگرافی حسین توشه

در فروردین سال 33 در شهر بندر انزلی به دنیا آمده است ، کار خود را از تئاتر آغاز کرده و پس از مدتی به تهران مهاجرت می کند تا بتواند بهتر و بیشتر کار بازیگری را پی بگیرد .
دلیل آمدن هنرمندان به پایتخت

وی میگوید هر کسی دوست دارد در شهر خودش باشد و به کار و فعالیت بپردازد ولی باید این واقعیت را قبول کرد که همه امکانات بخصوص برای هنرمدان در تهران است و چاره این جر مهاجرت به این شهر ندارند .
ناخدا جمال

حسین توشه در سریال کیمیانقش ناخدا جمال را داشته که از عهده ی اجرای آن به خوبی برآمده .کارگردان این کار جواد افشار است ، وی میگوید همکاری های دیگری نیز با این کارگردان داشته مثل سریال جابر ابن حیان و چند تله فیلم و سریال…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا