اخبار هنرمندان

استوری جنجالی ایمان صفا بازیگر ۱۰ میلیون تومانی برای جام جهانی اینستاگرام

ایمان صفا در صفحه اینستاگرام خودش این چنین می نویسد که امروز زنگ زدن و گفتند ۱۰میلیون تومن می‌دهیم که برای تیم ملی استوری گذاشته و برای آنها آرزوی موفقیت کنید.

ایمان صفا بازیگر: گفتند ۱۰ میلیون تومان برای استوری آرزوی

استوری ایمان صفا

ایمان صفا در این استوری نوشته است که چند روز پیش از رادیو زنگ زدند که صداتون رو ضبط کنیم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنید.امروز زنگ زدن که یه استوری بزارید برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنید ده میلیون تومن میدیم.اگه این تیم ملی متعلق به مردم پس چرا برای آرزوی موفقیت شون پول پرداخت میکنید؟ مردم دغدغه های مهم تری از فوتبال دارند.

ایمان صفا بازیگر: گفتند ۱۰ میلیون تومان برای استوری آرزوی

ایمان صفا در آذرماه سال ۶۲ در تهران به دنیا می‌آید و یکی از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون کشور می باشد و در رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران فارغ التحصیل شده است و کارش را از تئاتر آغاز کرده ولی یکی از روحیات و مهمترین اخلاقی که دارد صادق بودن با مردم می باشد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

استوری و فیلم جنجالی علی ضیا مجری معروف در اینستاگرام دردسر ساز شد

عکس واکنش تند یحیی ملی‌پوشان با ابراهیم رئیسی دردسرساز و جریمه شد

عکس لو رفته الهام اخوان بازیگر سینما و تلویزیون بدون حجاب جنجال شد

اما در خانواده چهار نفری متولد شد و یه خواهر کوچکتر از خودش دارد.ایمان صفا کارش را به طور حرفه‌ای از تئاتر های دانشجویی آغاز کرده است و در سال ۸۶ زمانی که ۲۴ سال سن داشت با حضور در فیلم سینمایی قرنطینه کاری به کارگردانی منوچهر هادی در کنار بازیگران چون افسانه بایگان و رضا عطاران جلوی دوربین بازی کرد.

ایمان صفا بازیگر: گفتند ۱۰ میلیون تومان برای استوری آرزوی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا