اخبار هنرمندانخبر جدید

استوری معنادار “امیر مقاره”در واکنش به اتفاقات اخیر/ عکس

استوری معنادار “امیر مقاره”در واکنش به اتفاقات اخیر با عکس، امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند،با منتشر کردن استوری به اعتراضات مردمی واکنش نشان می دهد و در اینستاگرامش استوری به اشتراک می گذارد را در این صفحه ببینید.

استوری معنادار "امیر مقاره"در واکنش به اتفاقات اخیر

استوری معنادار “امیر مقاره”در واکنش به اتفاقات اخیر

استوری معنی دار امیر مقاره در واکنش به اتفاق های این روزهای کشور امیر مقاره خواننده گروه ماکان بند با منتشر کردن استوری به اعتراضات مردمی واکنش نشان می دهد این خواننده پرطرفدار در صفحه اینستاگرامش نسبت به اتفاقاتی که در این روزها در جامعه ما افتاده است واکنش نشان داده و استوری را نشر می دهد.

استوری معنادار "امیر مقاره"در واکنش به اتفاقات اخیر

شروع فعالیت

امیر مقاره از دوران نوجوانی به چطور خیلی جدی به نوشتن شعر مسئول بود تا اینکه به طور کاملاً خودآموز مشغول یادگیری و نواختن گیتار می شوند در ادامه برای راه پیدا کردن به خوانندگی دوره های سلفژ را می گذراند اما هیچ وقت به موسیقی به عنوان یک شغل نگاه نکرده و امیدی نداشته است.

همچنین ببینید :

عکس| کاوه رضایی پس از بازداشت متنبه نشد؛ استوری مهاجم تراکتور برای نیکا شاکرمی

توقیف سریال آنتن:سکانس اعتراضات دانشجویی با پژمان جمشیدی علت توقف پخش؟

امیر مقاره در کنار ساز زدنش و خواندن برای امرار معاش در شغل پیک موتوری فعالیت داشت بعد از مدتی تصمیم به رها کردن این کار می گیرد و به طور حرفه ای وارد عرصه خوانندگی گفته بعد از شنیدن صدای محسن چاوشی تصمیم گرفتم که خواننده به شوم چون حس خواندن محسن چاوشی به روحیه و زندگیم خیلی نزدیک بود.

استوری معنادار "امیر مقاره"در واکنش به اتفاقات اخیر

بیوگرافی

امیر مقاره در سال ۱۳۹۳ زمانی که ۱۹ سال بود اولین آهنگ خودش را با کمک دوستانش خواند و پخش کرد او آهنگ شو برای انتشار پیدا کردن به سایت رادیو جوان فرستاد.امیر مقاره به خاطر چهره و استایل جذاب کتاب مدتی به عنوان مدل جلوی دوربین عکاسی رفت و با چند برند ایرانی همکاری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا