خبر فضای مجازی

استوری ژیلا صادقی و خط و نشان برای همکاران خانم که اموال همسرش را براورد میکنند

استوری ژیلا صادقی جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود اورده است او برای همکاران خانم که اموال او و همسرش را براورد میکنند خط و نشان کشید و گفت کاری میکند که دیگر کسی جرات نکند با زندگی آنها بازی کند.

استوری ژیلا صادقی و خط و نشان برای همکاران خانم که اموال همسرش را براورد میکنند

استوری ژیلا صادقی

او متولد ۲۲ شهریور سال ۱۳۵۲ در تهران است. وی فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی رشته گرافیک است.وی به عنوان معلم فعالیت خود را آغاز کرد پس از ورود در عرصه اجرا چنند کار بازیگری نیز در کارنامه اش به چشم می خورد.

وی در سال ۷۰ بعد از اینکه دیپلمش را گرفت به صورت افتخاری در مدارس محروم مشغول به کار شد.ئپ در سال ۷۱ در آزمون گویندگی صدا و سیما شرکت کرد و پذیرفته شد. سپس به عنوان مجری در شبکه ۴ بعد شبکه ۱ و خبر کار اجرا را ادامه داد.

استوری ژیلا صادقی و خط و نشان برای همکاران خانم که اموال همسرش را براورد میکنند

محسن رجبی همسایه ژیلا صادقی در منطقه لواسان بود که به مدت ۷ سال ارتباط آنها در حد سلام و علیک بود تا اینکه به پیشنهاد آقا، ماجرا به خواستگاری کشید.

ژیلا صادقی می‌‌گوید: بازیگری خیلی سخت است و برای همین ترجیح می‌‌دهم پا توی کفش بزرگ‌ترها نکنم و کمی عقب‌تر بیایم و سعی کنم در اجرا، کارم را قوی‌تر کنم.

ژیلا صادقی به ورزش علاقه وافری دارد. او می‌‌گوید: به ورزش سوارکاری علاقه‌مندم، دوره کامل تیر و کمان را گذرانده‌ام. همچنین کلاس غواصی را هم پشت سر گذاشته‌ا‌م و در مرحله دوم غواصی می‌باشم.

بیشتر بخوانید: تهمت همجنسگرایی شهره قمر به ترانه علیدوستی و هانیه توسلی

وی می‌‌گوید: اگه کار اجرا را کنار بگذارم، خیلی کارها می‌‌توانم انجام دهم، مثل سوارکاری‌، خطاطی و… به هر حال از وقتم استفاده می‌‌کنم.وی از دوران کودکی‌اش این‌گونه تعریف می‌‌کند: بچه آرامی بودم، وقتی حرفی برای گفتن داشتم می‌‌زدم تا جایی که مادرم می‌‌گفت قانع‌ترین بچه‌اش بودم.

بیشتر بخوانید کتایون ریاحی کجاست آیا بازداشت و زندانی شده

الان هم هنوز همان ژیلای کودکی هستم، یادم می‌‌آید به زور، خواهر و برادرم را می‌‌نشاندم و برایشان صحبت می‌‌کردم، احساس درونی خود را با صحبت می‌‌گفتم، این حس را همیشه داشتم، اما دیر به استعداد خود پی بردم. وی درباره ویژگی‌های یک گوینده می‌‌گوید:

در حرفه گویندگی ابتدا باید عشق و علاقه خود را نشان داد. یعنی باید عاشق کاری باشی که انجام می‌‌دهی، باید با مخاطب ارتباط تنگاتنگ برقرار کنی. گوینده نباید رفع تکلیف کند، به نظر من گوینده خوب گوینده‌ای است که هم شنوایی خوبی داشته و هم دارای اعتماد به نفس فراوان و تمرکز زیاد باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا