معرفی فیلم و سریال

اسپویل پوست شیر لو رفت همه چیز زیر سر رضا پروانه و خواهرش است

اسپویل داستان سریال پوست شیر یکی بحث هایی است که فضای مجازی به آن پرداخته میشود چه کسی اینقدر با نعیم دشمن است که این بلاها را بر سر او میاورد.

اسپویل داستان سریال پوست شیر

اولین شکی که به حرف ص که بر روی حلقه حک شده بود کسی نیست جز صدرا. اگر فرض کنیم که صدرا یکی از آن چند نفری بود که شماره جدید نعیم مولایی را داشت و پشت پرده تمام این اتفاقات باشد و می خواهد عشق واقعی اش را به ساحل نشان بدهد می تواند حرف اول اسم خود را بر روی حلقه حکاکی کند.

فرض دوم این است که دوست دختر و معشوقه قبلی صدرا بخواهد حرف اول ص را در حلقه انگشتری حک کند تا بخواهد به صدرا عشقش را نشان بدهد. برفرض این است که دوست دختر سابق صدرا از رابطه جدید صدرا با ساحل آگاهی پیدا می کند و می خواهد انتقامش را بگیرد.

فرض سوم این است که اصلا صدرایی درکار نباشد و برای شخص دیگری از سریال باشد که هنوز وارد قصه نشده است. یا اینکه حرف اول دختری با ص باشد.

شاید شما هم پس از تماشای قسمت دوم از فص سوم پوست شیر کنجکاو شده باشید که قاتل ساحل کیست؟ خیلی از کاربران نظراتی در این باره داده‌اند که خواندن این نظرها خالی از لطف نیست.

یکی از کابران میگه: وقتی نعیم توی مسافر خونه بود یک پسری به جاش اومد که هم پاش لنگ می‌زد هم کچل بود. پیشنهاد می‌دهد که نعیم کلید باغ را بگیرد اما نعیم ابتدا قبول نمی‌کند و پس از رفتن نعیم به باغ اونو زیر نظر می‌گیرد. احتمالا پسر با نعیم خصومت شخصی داشته است.

شاید شم هم پس از تماشای قسمت دوم از فص سوم پوست شیر کنجکاو شده باشید که قاتل ساحل کیست؟ خیلی از کاربران نظراتی در این باره داده‌اند که خواندن این نظرها خالی از لطف نیست.

یکی از کابران میگه: وقتی نعیم توی مسافر خونه بود یک پسری به جاش اومد که هم پاش لنگ می‌زد هم کچل بود. پیشنهاد می‌دهد که نعیم کلید باغ را بگیرد اما نعیم ابتدا قبول نمی‌کند و پس از رفتن نعیم به باغ اونو زیر نظر می‌گیرد. احتمالا پسر با نعیم خصومت شخصی داشته است.

اسپویل داستان سریال پوست شیر یکی بحث هایی است که فضای مجازی به آن پرداخته میشود چه کسی اینقدر با نعیم دشمن است که این بلاها را بر سر او میاورد. 1- بهزاد ناپدری ساحل بهزاد، ساحل و لیلا را دوست داشت ولی از نعیم کینه داشت که به نظر میرسد 15 سال قبل نعیم مرتکب قتل غیر عمد شده و کسی که کشته شده به بهزاد مربوط میشود و لیلا این ماجرا را نمیدانسته و با بهزاد ازدواج کرده است بهزاد هم تصمیم به انتقام گرفتن از نعیم داشته ولی وقتی لیلا میگوید نعیم فوت کرده است بهزاد هم از انتقام منصرف میشود و به زندگی اش ادامه میدهد اما وقتی متوجه میشوده نعیم زنده است، از اینکه نتوانسته انتقام بگیرد عصبی شده و نقشه ی جدید میکشد و دخترش ساحل را میدزد گریه هایش هم حتما بخاطر همین است که ساحل را دوست داشته ولی انتقام گرفتن از نعیم برایش مهم تر بوده است و به بهانه اینکه لیلا به او دروغ گفته، لیلا را طلاق میدهد که راحت تر نقشه اش را انجام بدهد. 2- رضا پروانه (رضا عبدالهی) لباسی که لحظه قتل ساحل بر تن موتور سوار بود دقیقا همان لباس رضا پروانه است و رضا پروانه همان پوست شیر است و میخواهد انتقام بگیرد. این قضیه مربوط میشود به اتش سوزی که نعیم خواهر رضا را نجات داده است گویا در گذشته خواهر رضا عاشق نعیم بوده و نعیم هم تظاهر میکند عاشقش است ولی به او خیانت میکنو و خواهر رضا پروانه به ترکیه میرود و دقیقا وقتی نعیم از زندان ازاد میشود او هم از ترکیه برمیگردد. 3- دوست صدرا ظاهرا دوست صدرا توی کافه عاشق ساحل بوده و همیشه با حسرت یه ساحل نگاه میکرد و چون صدرا عشقشو ازش گرفت میخواسته برای انتقام از صدرا ساحل رو بدزده و چشمش رو روی عشقش به ساحل میبنده یا اصلا میتونه هیچ کدوم اینا نباشه کسی باشه که هنوز توی سریال نیومده

1- بهزاد ناپدری ساحل

بهزاد، ساحل و لیلا را دوست داشت ولی از نعیم کینه داشت که به نظر میرسد 15 سال قبل نعیم مرتکب قتل غیر عمد شده و کسی که کشته شده به بهزاد مربوط میشود و لیلا این ماجرا را نمیدانسته و با بهزاد ازدواج کرده است بهزاد هم تصمیم به انتقام گرفتن از نعیم داشته ولی وقتی لیلا میگوید نعیم فوت کرده است بهزاد هم از انتقام منصرف میشود و به زندگی اش ادامه میدهد اما وقتی متوجه میشوده نعیم زنده است، از اینکه نتوانسته انتقام بگیرد عصبی شده و نقشه ی جدید میکشد و دخترش ساحل را میدزد
گریه هایش هم حتما بخاطر همین است که ساحل را دوست داشته ولی انتقام گرفتن از نعیم برایش مهم تر بوده است و به بهانه اینکه لیلا به او دروغ گفته، لیلا را طلاق میدهد که راحت تر نقشه اش را انجام بدهد.

2- رضا پروانه (رضا عبدالهی)

لباسی که لحظه قتل ساحل بر تن موتور سوار بود دقیقا همان لباس رضا پروانه است و رضا پروانه همان پوست شیر است و میخواهد انتقام بگیرد.

این قضیه مربوط میشود به اتش سوزی که نعیم خواهر رضا را نجات داده است

گویا در گذشته خواهر رضا عاشق نعیم بوده و نعیم هم تظاهر میکند عاشقش است ولی به او خیانت میکنو و خواهر رضا پروانه به ترکیه میرود و دقیقا وقتی نعیم از زندان ازاد میشود او هم از ترکیه برمیگردد.

3- دوست صدرا

ظاهرا دوست صدرا توی کافه عاشق ساحل بوده و همیشه با حسرت یه ساحل نگاه میکرد و چون صدرا عشقشو ازش گرفت میخواسته برای انتقام از صدرا ساحل رو بدزده و چشمش رو روی عشقش به ساحل میبنده

یا اصلا میتونه هیچ کدوم اینا نباشه کسی باشه که هنوز توی سریال نیومده

چرا مخاطب منتظرِ «پوست شیر» می‌ماند؟

اتفاقات نفس‌گیر جدیدترین قسمت «پوست شیر» باعث شد دوباره نام این سریال سرزبان‌ها بیفتد تا جایی‌که به ترند اول توئیتر فارسی تبدیل شود. در قسمت سوم فصل پایانی سریال مخاطبان با یکی از چالش‌برانگیزترین بخش‌های داستان مواجه می‌شوند؛ اما آنچه که مورد نظرِ خصوصاً کارشناسان و منتقدین است، چطور سریالی جذاب پیش رفته و جذاب و ماندگار پیش می‌رود؟

اسپویل پوست شیر لو رفت همه چیز زیر سر رضا پروانه و خواهرش است

این نکته را می‌توان در سِیر داستانِ «پوست شیر» و سازندگان این اثر دنبال کرد. نکته‌ای که کمتر در سریال‌های این روزهای تلویزیون و حتی نمایش‌خانگی می‌توان دنبالش بود. سریالی که هر قسمتی پیش می‌رود مخاطب به این نتیجه می‌رسد که نمی‌تواند سرانجامش را پیش‌بینی کند. گویی سازندگان این اثر یک قدم پیش‌تر از مخاطب می‌روند؛ متأسفانه این فضا را کمتر در سریال‌های دیگر می‌بینیم که سریال‌سازان به این نکته توجه ندارند چطور جذاب باشند و چطور جذاب و ماندگار پیش بروند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا