بازیگران فیلم و سریال

مهمانان مسابقه اسکار مهران مدیری + بیوگرافی مجری و عوامل

مهران مدیری، بازیگر و کارگردان ایرانی که در ژانرهای مختلفی از فیلم و سریال حضور حرفه‌ای داشته است، پس از مدتی کشمکش، مجوز برگزاری “اسکار” را از ساترا دریافت کرد و به زودی این رئالیتی شوی طنز و دیدنی از پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد.

“اسکار” یک رئالیتی‌شو به کارگردانی و اجرای مهران مدیری است که در حال حاضر در حال ضبط است و از ۱۸ دی از طریق پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد.

موضوع مسابقه اسکار

در این برنامه ، هر فرد تلاش می کند چالش خود را به خلاقانه ترین روش ممکن اجرا کند و رقابت بر سر تندیس اسکار خواهد بود.

هر مهمان بر اساس نحوه انجام چالش خود ، از مجری اصلی برنامه امتیاز دریافت می کند و بر اساس امتیازهای دریافتی ، برنده تندیس اسکار ، مشخص می شود. همچنین مهمانی که کمترین امتیاز را دریافت کند ، یک مسئولیت اجتماعی برعهده خواهد گرفت.

در این رئالیتی شو ، مهران مدیری ، به عنوان کارگردان هنری و مجری اصلی برنامه و نیما شعبان نژاد به عنوان دستیار مجری اصلی حضور خواهند داشت.

“اسکار” یک رئالیتی شوی الش‌محورِ طنز و دیدنی است و هدف آن ایجاد لحظاتی سرشار از شادی برای تماشاچیان است. شرکت‌کنندگان آن همگی از بازیگران و افراد مشهور ایران هستند. هر مهمان براساس چالش‌ها و امتیازات دریافتی‌اش برنده جایزه اسکار می‌شود و هر مهمان که کترین امتیاز را دریافت کند باید یک مسئولیت اجتماعی را برعهده بگیرد و انجام دهد.

مهمانان مسابقه اسکار مهران مدیری + بیوگرافی مجری و عوامل

مهمانان برنامه اسکار مهران مدیری

عبدالرزاقی
غلامرضا نیکخواه
بهنام تشکر
رویا میرعلمی
پژمان جمشیدی
شکیب شجره
نگین معتضدی
امیر علی نبویان
نعیمه نظام دوست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا