اخبار سینماخبر جدید

امین حیایی عزادار شد + گریه سوزناک امین حیایی در بهشت زهرا

امین حیایی عزادار و سیاه پوش شد و فیلم اشک و گریه سوزناک را در بهشت زهرا را در صفحه لردخت ببینید.

امین حیایی عزادار و سیاه پوش شد

 

امین حیایی عزادار و سیاه پوش شد

امین حیایی عزادار می شود گریه شروع کردم امین حیایی در غم مرگ یکی از دوستان قدیمی و صمیمی خودش به نام منوچهر اسماعیلی یکی از دوبلور ها و بازیگران مزرعه کشور نشست. امین حیایی برای اولین بار بود که در یک مراسم جنازه گریه کرد و این موضوع صمیمیت و دوستی و رفاقت بین منوچهر اسماعیلی و امین حیایی را بیان می کند.

امین حیایی در حال حاضر در یکی از مجموعه های سریال در حال فعالیت می باشد که در روزهای آینده و به زودی در شبکه های نمایش خانگی انتشار پیدا خواهد. از جمله فعالیت های امین حیایی حضور در در عصر جدید بود و یکی از داوران این مسابقه بوده است رابطه بسیار خوبی دارد و این یکی از دلایلی بود که احسان علیخانی او را به عنوان داور در عصر جدید اعلام کند. همچنین در برنامه جوکر به عنوان مهمان در چند قسمت حاضر شده است.

امین حیایی عزادار و سیاه پوش شد

امین حیایی دو بار ازدواج کرده ازدواج اولش ناموفق بوده است. ثمره ازدواج اول امین حیایی با مونا بانکی پور فرزند پسر به نام دارا حیایی میباشد، که او نیز بازیگر می باشد.همسر دومش خانم نیلوفر خوش خلق و بازیگر می باشد. دارا در بعضی از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی حضور پیدا کرده و با امین حیایی نیز هم بازی بودند.

همچنین ببینید :

بیوگرافی ارشیا خلیلیان [عرشیا] پسر نسرین مقانلو +اینستاگرام و فوت و مرگ

بیوگرافی نعمت‌ الله ستوده نوازنده نی و سه تار + علت درگذشت و فوت

امین حیایی که از ستاره ها و سوپر استار های سینمای کشور می باشد که در خرداد ماه سال ۴۹ به دنیا می‌آید. یکی از بازیگران دوست داشتنی کشورمان می باشد که در رشته کامپیوتر وارد دانشگاه شده و بعد از آن به خاطر مسائلی از این رشته انصراف داده است. امین حیایی در رشته ریاضی فیزیک در دوران دبیرستان تحصیل کرده و یکی از دانش آموزان نمونه دبیرستان شان بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا