اخبار هنرمندانخبر جدیدخبر فضای مجازی

امین حیایی نوه دار شد: آیا دارا حیایی پدر می شود + تصاویر و عکس

امین حیایی نامدار میشود پسر امین حیایی دارا حیایی پدر شد،آیا امین حیایی نوه دار شده است تصاویر عکسهای بچه دار شدن دارا حیایی فرزند امین حیایی را می توانید با ما ببینید.

امین حیایی نوه دار شد: آیا دارا حیایی پدر می شود + تصاویر و عکس

آیا امین حیایی نوه دار شده است اخباری در فضای مجازی انتشار پیدا کرده است مبنی بر اینکه دارا حیایی صاحب فرزند شده است دارا حیایی فرزند امین حیایی بازیگر مطرح و سرشناس سینما و تلویزیون ایران می باشد لازم است گفته شود که خبر بچه دار شدن دارا حیایی صحت ندارد.

امین حیایی نوه دار شد: آیا دارا حیایی پدر می شود + تصاویر و عکس

وقتی دارا حیایی عکس از یک دختر بچه در صفحه اینستاگرام خود انتشار می دهد و زیرش نوشته عشقم گذاشتن این پست در صفحه اینستاگرامش باعث به وجود آمدن شایعات فراوان در مورد بچه دار شدن دارا حیایی داشت که همچین موضوعی صحت نداشت زیرا دارا حیایی هنوز ازدواج نکرده این چنین به نظر می‌رسد که تصویری از بچه های اقوام شان را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده باشد.

همچنین ببینید :

بیوگرافی دارا حیایی بازیگر و همسرش و پدر و مادرش +عکس

فیلم/ لباس زنانه امین حیایی بازیگر در خیابان تغییر جنسیت جنجالی

دارا حیایی تنها فرزند امین حیایی و همسر سابقش خانم مونا بانکی پور میباشد پدر و مادر دارا هر دو بازیگر بودند و مادربزرگش خانم فرزانه داوری از بازیگران قدیمی سینما در زمان قبل از انقلاب بوده است.امین حیایی زمانی که ۲۲ سال داشته و در سال ۷۱ با خانم مونا بانکی پور ازدواج می کند زندگی مشترک آنها دوام زیادی نداشته و بعد از به دنیا آمدن دارا حیایی ختم به طلاق میشود. امین حیایی بعد از طلاق حضانت فرزندش را به مادر سپرده بود و دارا حیایی در کنار مادر و مادربزرگ خود در خارج از کشور زندگی کرد.

امین حیایی نوه دار شد: آیا دارا حیایی پدر می شود + تصاویر و عکس
مادربزرگ دارا حیایی که یکی هنرپیشه ها و بازیگران پیشین و قبل از انقلاب و همچنین بعد از انقلاب در یک فیلم بازی کرد و بعد از آن بازیگری را کنار میگذارد می باشد، خانم فرزانه داوری مادربزرگ دارا حیایی میباشد مادر خانم مونا بانکی پور نیست که یکی از بازیگران کشور بود دیگر کار بازیگری نمیکند مونا بانکی پور در فیلم هایی مانند خانه ای در شن و سریال خواب وبیدار که نقش همسر دانیال حکیمی را بازی میکرد.مونا بانکی پور در سال ۷۵ از امین حیایی طلاق گرفته و حضانت فرزندش را برعهده می‌گیرد و برای زندگی به خارج از کشور مهاجرت می کنند آنها چند سال پیش به کشور برمی گردد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا