اخبار هنرمندان

ایرنه پاپاس بازیگر نقش هند جگرخوار درگذشت +بیوگرافی و عکس جدید

ایرنه پاپاس بازیگر نقش هند جگرخوار در فیلم محمد رسول الله درگذشت +بیوگرافی و عکس جدید ایرنه پاپاس بازیگر یونانی را در لردخت بخوانید.

بازیگر نقش هند جگرخوار درگذشت

ایرنه پاپاس در سن 96 سالگی درگذشت او در نقش قهرمانان تراژدی های کلاسیک یونان در اوج خود بود.

ایرنه پاپاس بازیگر نقش هند جگرخوار درگذشت +بیوگرافی و عکس جدید

بیوگرافی و سوابق

در 3 سپتامبر 1926 در روستایی از اطراف آتن در یونان به دنیا آمد.

با ایفای نقش های فراوان او در طیف گسترده ای از فیلم های هالیوود و یونانی از جمله اسلحه های ناوارون (1961)، زوربای یونانی (1964) و Z (1969)، همیشه ماندگار بود.

همچنین ببینید:

بیوگرافی طناز طباطبایی بازیگر و همسرش

او به طرز ماهرانه ای بین سنت تئاتر و کلوزآپ سینما تعادل برقرار می کرد، چهره قوی و رسا او به ویژه در لحظات رنج خاموش، گویا بود.

تمام فیلم های سه گانه اوریپید – الکترا (1962)، زنان تروا (1971) و ایفیگنیا (1976) – به کارگردانی مایکل کاکویانیس، تحت سلطه زیبایی دراماتیک پاپاس در نمای نزدیک در برابر مناظر واقع گرایانه یونان بودند و ثابت کردند که اسطوره های باستانی می توانند جذب مخاطبان مدرن این کاکویانیس باشد که پاپاس شش فیلم از جمله زوربای یونانی با او ساخت که استعداد او را به طور کامل نشان داد.

ایرنه پاپاس بازیگر نقش هند جگرخوار درگذشت +بیوگرافی و عکس جدید

او دختر معلمان، Eirini Lelekou در روستایی در نزدیکی Corinth به دنیا آمد و در مدرسه نمایش سلطنتی در آتن تحصیل کرد. او کار خود را در نوجوانی به عنوان یک خواننده و رقصنده در نمایش های مختلف آغاز کرد و قبل از شروع کار سینمایی خود در سال 1948، در آن زمان با کارگردان آلکیس پاپاس ازدواج کرد.

همچنین ببینید:

منوچهر صادق پور بازیگر قدیمی سینما درگذشت

پس از دو فیلم کوچک در یونان، او قراردادی را در ایتالیا امضا کرد و در آنجا از او استفاده ناکافی شد. در میان آنها دو حماسه شمشیر و صندل به نام های تئودورا، امپراطور برده (1954) و آتیلا (1954) بود که در آن ها دومین کمانچه را نواخت – در اولی برای جیانا ماریا کانال و در دومی برای سوفیا لورن با عنوان آنتونی کوئین. نقش. پاپاس در چندین فیلم با کوین همبازی شد که در آن دو نفر قابل احتراق بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا