خبر جدید

اینترنت کی وصل میشه؟ آخرین خبر امروز ۹ مهر ۱۴۰۱

اینترنت کی وصل میشه؟ آخرین خبر امروز ۹ مهر ۱۴۰۱ شما می توانید از تاریخ دقیق وصل شدن اینترنت، اینستاگرام ،واتساپ با جزئیات در صفحه ما مطالعه کنید.

اینترنت کی وصل میشه؟ آخرین خبر امروز ۹ مهر ۱۴۰۱

اینترنت کی وصل میشه؟ آخرین خبر امروز ۹ مهر

خبرهای جدیدی که به دست ما رسیده زمان دقیق از رفع محدودیت های اینترنتی را اعلام کردم از امروز شنبه نهم 9 سال 1401 محدودیت های اینترنتی که به دلیل اعتراضات در کشور رخ داده است به طور کامل رفع میشود.

در اینجا که بخاطر اغتشاشات ای که در کشور به وجود آمده است اینترنت های همراه اینستاگرام و واتساپ با محدودیت زمانی همراه بوده و تا حدود ۱۲ شب قطع میشود تاریخ زمانی اینترنت از ساعت ۱۴ تا ۱۲ شب با مداد بر این اساس تصمیم گرفته شده محدودیت هایی که برای قطع اینترنت به کار برده میشود.

اینترنت کی وصل میشه؟ آخرین خبر امروز ۹ مهر ۱۴۰۱

 

 

این روزها به دلیل ما را که در برخی از شهرهای بزرگ کشور ما صورت گرفته است و با حملات هکری گروهک ها که باعث نگرانی قطع اینترنت شده و نگرانیها گرفته احتمالاً قطع اینترنت توسط وزارت ارتباطات تایید شده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

هشدار پلیس فتا فیلتر شکن نصب نکنید

اظهارات  “هاتف علیمردانی”، خطاب به مجری شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی

آقای زارع پور در صحبت که داشته احتمال قطع اینترنت را به خاطر شرایط امنیتی رد نمی کنند این چنین می گوید که ما به خاطر مسائل امنیتی و بعضی از بحث هایی که در این روزها در فضای کشور موجود است ممکن است مجبور شویم گاهی اوقات اینترنت را قطع کنیم و محدودیت هایی برای اینترنت انجام دهیم.

همچنین می گوید که ما در زمینه پهنای باند اینترنت کاهشی در این زمینه‌ها نداشتیم باند مورد نیاز کشور را به صورت روتین تامین کردیم.

با محدودیت هایی که در برقراری ارتباط اینترنتی به وجود آمده است بسیاری از فعالان که در فضای مجازی کسب و کار و حتی عموم شهروندان را این موضوع ناراحت کرده است. در این مورد وزیر ارتباطات کشورمان در جمع خبرنگاران حضور پیدا کردند و در مورد تداوم محدودیت های اینترنتی پلتفرم های موجود صحبتهای داشته است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم و عکس دستگیری دو تن از لیدر های اغتشاشات اخیر

حدیث نجفی کیست؟ ماجرای مرگ در کرج + اینستاگرام و تصاویر جنجالی

آقای احمد وحیدی وزیر کشور صحبت هایی که عنوان کردند در مورد اتفاقات اخیر چنین می گویند بعضی از شبکه های مجازی خودشان آتش بیار معرکه بودند و این اغتشاشات را کنترل می کردند و بسیاری از آشوب ها به خاطر آموزش هایی بود که در همین فضای مجازی اتفاق افتاده بود آنان نیز برای دور زدن قطعی اینترنت از روش های استفاده می کند.

همچنین می‌گوید که بعضی از شبکه های اینترنتی با منتشر کردن تصاویری که ممکن است واقعی هم نیستند مستند سعی در تحریک مردم داشته را به ضبط تصویری که خود دوست دارم میکشم البته که در این شرایط مسئولین امنیت کشور محدودیت هایی را برای این چنین مواقع اعمال می کند تا آنها نتوانند از طریق این شبکه های مجازی به اغتشاشات دامن بزنند وزیر کشور در گفته های شان به دام دادند که تا پایان اغتشاشات محدودیت اینترنتی وجود دارد متن زمانی که دستگاه امنیتی و اطلاعاتی مطمئن شود ممکن است محدودیت های ادامه پیدا کند.

به نظر می رسد که قطع پهنای باند اینترنت بین الملل قرص آتی در روز هم نیز اپراتورهای تلفن همراه اینترنت های خانگی ایجاد شده است محدودیت هایی که وزیر ارتباطات وزیر کشور تاکید کردم که این اتفاق موقتی می باشد اما زمان پایان این محدودیت ها مشخص نمی باشد زیرا این تصمیم را باید شورای عالی امنیت ملی با توجه به فضای سیاسی کشور بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا