خبر جدید

بازداشت فائزه هاشمی در تجمعات شرق تهران صحت دارد؟

بازداشت فائزه هاشمی در تجمعات شرق تهران،دستگیری فائزه هاشمی۰۰۰۰ فائزه هاشمی دستگیر می شود گزارشات رسیده شده فائزه هاشمی که یکی از کسانی بود که اغتشاشگران را تحریک میکرد که به اعتراضات خیابانی خود ادامه دهند به وسیله نیروهای امنیتی بازداشت می شود را در این صفحه مشاهده فرمایید.

بازداشت فائزه هاشمی در تجمعات شرق تهران

بازداشت فائزه هاشمی در تجمعات

گزارش‌های رسیده شده و شنیده‌ها فائزه هاشمی امشب به دلیل اغتشاشگران اعتراضات خیابانی در شرق تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت می شود این در حالی میباشد که با توجه به تعریف هایی که برای جمع کردن اغتشاشگران در خیابان ها داشتند.

بازداشت فائزه هاشمی در تجمعات شرق تهران

اما در این مورد به هدفشان رسیده و ناکام مانده در رسانه‌های ضد ایرانی و معاونت علیرغم و پایان یافتن اعتراضاتی که در خیابان ها صورت گرفته آنها همچنان در تلاش هستند که فضای کشور و ملت هم نشان دهند.

بازداشت فائزه هاشمی در تجمعات شرق تهران

و برای این منظور چهره‌های مشهور استفاده های لازم را می‌کند تا بتواند غذای اعتراضی را همچنان زنده نگه دارد حالا صحبت برای این است که تازه هاشمی باز هم به دلیل حضور در اغتشاشات خیابانی که صورت گرفته است بارها و بارها دستگیر شده است.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

انسیه خزعلی: بازداشت حدود ۷۰ زن در حوادث اخیر

عکس| تهدید به آبروریزی بازیکنان تیم ملی توسط احلام

فائزه هاشمی کیست

خانم فائزه هاشمی رفسنجانی که یکی از سیاستمداران ایران می باشد و نماینده تهران در پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده است فائزه هاشمی دومین دختر اکبر هاشمی رفسنجانی می باشد و از لحاظ گرایش سیاسی اصلاح طلب می باشد و از بنیانگذاران حزب کارگزاران سازندگی ایران محسوب می شود.

همچنین ببینید : بیوگرافی محمدحسین رحمانی دوست استاد دانشگاه نیشابور

تازه های شیمی در ۱۷ دی ماه سال ۴۱ به دنیا می آید.در سال ۶۹ رئیس فدراسیون اسلامی ورزش زنان کشور بوده بعد از حمله که در خرداد سال ۹۰ به دفتر ساختمان فدراسیون اسلامی ورزش زنان شد در مرداد ماه سال ۹۰ به دلیل نداشتن بودجه و تعلق نداشتن بودجه کافی از سمت سازمان تربیت بدنی این فدراسیون تعطیل شد.

بازداشت فائزه هاشمی در تجمعات شرق تهران

فائزه هاشمی از سال ۷۷ روزنامه زن را انتشار می دهد که کمتر از یک سال فعالیت کرد و سرانجام این روزام توقیف شد فائزه هاشمی در وقایع و اتفاقاتی که در انتخابات سال ۱۳۸۸ رخ داد بازداشت می شود و در سال ۱۳۹۰ با حکم قاضی صلواتی به جرم فعالیتهای تبلیغی علیه نظام به شش ماه حبس تعزیری ۵ سال و محروم از فعالیت های فرهنگی سیاسی خود می شود اون یکی از منتقدان الزام به حجاب در ایران میباشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا