خبر جدیدخبر ورزشیخبرهای ایران

بازداشت کاوه رضایی صحت دارد؟ دلیل دستگیری

بازداشت کاوه رضایی صحت دارد؟ بازداشت کاوه رضایی به دلیل استوری تجزیه طلبانی که در اینستاگرام خودش می گذارد مهاجم تراکتور دستگیر میشود.بنابر گزارش هایی که خبرگزاری بوده را در این صفحه مشاهده فرمایید.

بازداشت کاوه رضایی صحت دارد؟

بازداشت کاوه رضایی صحت دارد؟

به نظر می‌رسد کاوه رضایی مهاجم پیشین تیم استقلال و تیم تراکتور با منتشر کردن تصویری از پرچم تجزیه طلبان کردستان که در استوری اینستاگرام خودش بعد از مرگ مهسا امینی گذاشته واکنش نشان داده که باعث بازداشت شده است.اما چنین به نظر می‌رسد که این اخبار تکذیب شده باشد.

 

بازداشت کاوه رضایی صحت دارد؟

شروع فعالیت

کاوه رضایی مهاجم پیشینه استقلال در حال حاضر تیم تراکتور دستگیر شده است برخی رسانه ها ادعایی برای اینکه کاوه رضایی از گروهک های تجزیه طلب حمایت کرده باعث تحریک عده‌ای از آشوبگران شده است هاست که در اغتشاشات بعد از مردم احسان امینی اتفاق افتاده بازداشت شده است.لازم به ذکر است که در پی اعلام جرم دادستانی چهره های معروف و سرشناس کشور برای تشویق آشوب همچنین تحریک جوانان به اغتشاش عده‌ای از سلبریتی ها و چهره های سرشناس با حکم قضایی بازداشت شدند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

دستگیری سیروان خسروی و زانیار خسروی صحت دارد؟ + علت بازداشت

بیوگرافی شروین حاجی آقاپور خواننده عصر جدید + اینستاگرام

فیلم| مبارزه کامل ایرج عزیزپور با برونو چاوز حریف برزیلی mma

کاوه رضایی که یک بازیکن حرف های فوتبال می باشد در پست مهاجم در حال حاضر برای باشگاه فوتبال تراکتور بازی می کند در تیم هایی مثل فولاد خوزستان، استقلال،ذوب آهن و سایپا بازی کرده است و در تیم های نیز رویال شارلوا بلژیک_ کلوب بروژ واود_هورلی لوون  بازی کرده است، پست کاوه رضایی در شانزدهم فروردین ماه سال ۷۱ در اسلام آباد غرب به دنیا می آید.

بازداشت کاوه رضایی صحت دارد؟

او فوتبال خود را از گیلان غرب کرمانشاه زیر نظر فرامرز قبا سیاه و دیگر مربیان ورزشی شهرستان شروع می کند اودر اسلام آباد غرب به دنیا می‌آید و در گیلان غرب زندگی کرد و رشد میکند.

کاوه رضایی فوتبال حرفه‌ای خودش را از آکادمی فوتبال فولاد خوزستان شروع میکند زیر نظر مجید جلالی در سن ۱۷ سالگی برای اولین بار در لیگ برتر به میدان می رود و مورد توجه مجید جلالی قرار می گیرد و خیلی زود موفق می شود در سال ۸۸ وارد تیم ملی جوانان ایران شود.

کاوه رضایی در تیم فولاد خوزستان خیلی خوب بازی می کند از سال ۸۸ تا ۹۱ و در این تیم بازی میکند بعد از آن به سایپای البرز می‌رود و در سال ۹۳ برام تیم بود این مدت به تیم ذوب‌آهن می پیوندد و بازی‌های بسیار قابل توجهی از خود نشان می دهد که دو تیم پرسپولیس و استقلال خواهان جذب می شوند در نهایت تیم استقلال پیروز می شود و با آن یک قرار داده سال می بندد.

همچنین ببینید :بازداشت و دستگیری حسین ماهینی فوتبالیست مشخص شد

کامل و نیمه از سال ۲۰۰۸ در تیم ملی زیر ۱۷ سال کشورمان بازی می‌کند و در ۱۹ سالگی به تیم زیر ۲۰ سال می پیوندد و بعد از آن در تیم زیر ۲۲ سال بازی می کنند و در نهایت به تیم امید کشور دعوت میشود.

او توانست نظر کی‌روش را نیز جلب کند و کی‌روش از او دعوت کرد برای تیم ملی بزرگسالان و سال ۹۴ وارد تیم ملی می‌شود و سه بازی ملی انجام می دهد،در یکی از بازی های به یاد ماندنی دربی توانست گلی بسیار به یاد ماندنی به تیم پرسپولیس بزند کاوه رضایی در مورد این گل می گوید زدن گل برای من خیلی شیرین بود مخصوصاً این که طرفداران استقلال سمت دروازه نشسته بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا