معرفی فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران سریال دفتر یادداشت رضا عطاران +خلاصه داستان

سریال «دفتر یادداشت یا نوت بوک» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده بوده و رضا عطاران و حسن معجونی بازیگران اصلی هستند همچنین  توسط مسعود خاکباز نویسندگی شده و حسین اکبری تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و از طریق پلتفرم «فیلمنت» پخش خواهد شد این سریال بعد از ماه سفر پخش خواهد شد.

عطاران بعد مدتی دوری از شبکخه نمایش خانگی پیشنهاد بازی در سریال کمدی «دفتر یادداشت» را پذیرفت. این سریال بعد از سریال‌های «کرگدن» و «هفت» ، سومین تجربه سریال سازی کیارش اسدی‌زاده در شبکه خانگی است.

درباره سریال نوت بوک

سریال «دفتر یادداشت» در سکوت خبری تولید خود را ا حضور رضا عطاران و حسن معجونی شروع کرد. صبح روز جمعه نهم تیرماه به شکل رسمی از ساخت این سریال رونمایی و خبر تولید آن با انتشار نخستین پوستر رسانه‌ای شد.

بیوگرافی بازیگران سریال دفتر یادداشت رضا عطاران +خلاصه داستان

طراحی این پوستر با حضور تعدادی پرستار که در حال روشن کردن سیگار رضا عطاران هستند و گریم متفاوت این بازیگر توجه زیادی را به خود جلب کرده که منجر به اظهار نظرهای متفاوتی شده است.

همچنین ببینید:

اسامی بازیگران سریال آمرلی با نقش +بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره با نقش

همچنین «دفتر یادداشت» بازگشتی برای رضا عطاران ـ کارگردان مجموعه‌های خانه‌به‌دوش و متهم گریخت ـ در سریال‌سازی محسوب می‌شود اما این بار در شبکه نمایش خانگی و نه تلویزیون.

بیوگرافی رضا عطاران از بازیگران سریال دفتر یادداشت

رضا عطاران متولد 20 اردیبهشت 1347 در مشهد می باشد. او که بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، خواننده و تدوین‌گر برجسته ای می باشد از پدر و مادری گنابادی در بخش کاخک در محله فلکه ضد مشهد به دنیا آمده، پدرش او ذبیح‌الله عطاران و مادرش شهربانو چند ماه پس از تولد رضا سال 1347 که در اثر زلزله کاخک فوت کرده است. همسر دوم پدرش هم فوت شده و پدرش برای بار سوم ازدواج کرده‌ است. رضا فرزند سوم خانواده و دو خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر (ناتنی) از خود دارد. او که در رشته‌ی اقتصاد دیپلم خود را دریافت کرد و برای ادامه‌ی تحصیل به دانشکده‌ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت و بعد از مدتی آن را رها کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال دفتر یادداشت رضا عطاران +خلاصه داستان

بیوگرافی حسن معجونی

حسن معجونی، چهره شناخته شده ی سینما و تئاتر ایران، در دی ماه سال 1347 در شهرستان زنجان به دنیا آمد. رشته تحصیلی اش در دانشگاه “ادبیات نمایشی” بوده و هم اکنون سرپرست یک گروه نمایشی تئاتر با نام “گروه تئاتر لیو” می باشد. همسر او هدیه نژاد نام دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال دفتر یادداشت رضا عطاران +خلاصه داستان

معجونی از جمله بازیگرانی است که سال های طولانی در آثار نمایشی متعددی ایفای نقش کرده و تعداد آثار بازیگری او در سینما و تلویزیون کمتر از آثار نمایشی او در صحنه تئاتر است. در سال 1375 در نمایشی با عنوان “یادگار سال‌های شن” به نویسندگی و کارگردانی “علی رفیعی” (از کارگردانان مطرح تئاتر) روی صحنه حرفه ای تئاتر رفت و از آن زمان تا کنون در حدود 40 نمایش تئاتر به عنوان بازیگر، کارگردان یا طراح صحنه حضور داشته.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا