بازیگران فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش +عکس و پشت صحنه

سریال چرخ گردون که در ژانر طنز مسائل اجتماعی را به تصویر می کشد، داستان دو رقیب کاری کریم آشی و غلام عدسی را روایت می کند. حمید لولائی در نقش آش فروش و علیرضا خمسه در نقش عدسی فروش دوره گرد هستند. این سریال خلاف سریال‌های ۹۰ شبی تلویزیون از لوکشین آپارتمان خارج شده و در فضای پارک لاله تصویربرداری می‌ شود.

سریال «چرخ گردون» ۹۰ شبی بوده و در قالب ۳۵ دقیقه هر قسمت برای پخش از شبکه دو سیما آماده می‌ شود.

عوامل سریال چرخ گردون

  • کارگردان:جواد مزدآبادی
  • تهیه کننده:سعید مرادی
  • مدیر تصویربرداری :حسین ناظریان
  • صدابردار:امید قربانی
  • طراح صحنه:سعید آهنگرانی
  • مدیر تدارکات:ایمان پناهی راد
  • عکاس:فرزاد اسدیان
  • دستیار اول کارگردان :امید خیرخواه

اسامی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش

  • حمید لولایی
  • علیرضا خمسه
  • کمند امیر سلیمانی
  • نیما شاهرخ شاهی
  • رامین ناصر نصیر
  • شهین تسلیمی
  • افشین سنگ چاپ
  • آتش تقی پور
  • اکبر رحمتی
  • کریم قربانی و…

موضوع سریال چرخ گردون چیست

مجموعه تلویزیونی طنز ۹۰ قسمتی «چرخ گردون» به کارگردانی جواد مزدآبادی در دست ساخت است. تصویربرداری سریال ۹۰ قسمتی چرخ گردون به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه کنندگی سعید مرادی از تولیدات مرکز سیمرغ از 2 ماه پیش آغاز شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش +عکس و پشت صحنه

سریال چرخ گردون چند قسمت است

سریال چرخ گردون در ژانر طنز ساخته می‌شود و داستان دو رقیب کاری را به تصویر می‌کشد. تصویربرداری ۳۰ قسمت نخست «چرخ گردون» حدود ۲ ماه است که در حال انجام است.

زمان پخش

«چرخ گردون» با بازی حمید لولایی، علیرضا خمسه، نیما شاهرخ شاهی و کمند امیرسلیمانی از  شنبه، ۱۴ بهمن ماه هرشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما به روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه طنز «چرخ گردون» با نویسندگی و کارگردانی جواد مزدآبادی، تهیه‌کنندگی سعید مرادی داستان دو رقیب به نام کریم آشی و غلام عدسی است که عرصه رقابت و رفاقت آنها در یک پارک سرآغاز قصه‌های شیرینی می‌شود.

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش +عکس و پشت صحنه

بیوگرافی مجید شهریاری

مجید شهریاری بازیگر ایرانی متولد ۹ شهریور ۱۳۳۹ در تهران است که از سال ۱۳۵۶ فعالیت خود را آغاز نمود. مجید شهریاری در رشته ادبیات فارسی فارغ التحصیل شد و از سال ۱۳۶۸ در تئاتر و پس از آن در آثار سینمایی و تلویزیونی حضور یافت. مجید شهریاری سابقه فعالیت در آثاری همچون خانه به دوش، زندگی به شرط چاقو، تایماز موتوری، مورچه خوار، شاخ به شاخ، قبر مشترک و نیوکاسل را در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش +عکس و پشت صحنه

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی در سریال چرخ گردون

نیما شاهرخ شاهی بازیگر ایرانی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۰ در تهران اسـت که از سال ۱۳۸۲ فعالیت خودرا آغاز نمود. از میان آثار مطرح نیما شاهرخ شاهی می‌ توان بـه ماشین، تلفن همراه رییس جمهور، آدمهای متفاوت، دایره زنگی، پاشنه بلند ۱؛ همیشه سینما، شرط ازدواج و صداهای خاموش اشاره کرد. این بازیگر هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش +عکس و پشت صحنه

بیوگرافی کمند امیرسلیمانی در سریال چرخ گردون

کمند امیرسلیمانی در ۱۶ خرداد ۱۳۵۲ به دنیا آمد و از سال ۱۳۶۲ فعالیت هنری خودرا آغاز کرد. او تحصیلاتش را در رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر در دانشگاه تئاتر گذراند. وی فرزند سعید امیرسلیمانی، بازیگر ایرانی، و هم چنین خواهر سپند امیرسلیمانی اسـت. امیرسلیمانی سابقه حضور در آثاری همچون چیدمانه، پاستاریونی، معرکه و شیدا را در کارنامه خود دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش +عکس و پشت صحنه

افشین سنگ چاپ در سریال چرخ گردون

افشین سنگ‌چاپ بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی متولد سال ۱۳۴۷ اسـت که از سال ۱۳۶۴ فعالیت خودرا‌ آغاز نمود. وی سپس در رشته بازیگری و کارگردانی در دانشگاه هنر فارغ التحصیل شد. از مهمترین آثار افشین سنگ‌چاپ می‌توان بـه بازیگری در سریال های نابرده رنج، متهم گریخت و لیسانسه‌ها اشاره کرد. او یکی از محبوب ترین بازیگران کمدی ایران می باشد.

همچنین ببینید

اسامی بازیگران سریال ساخت ایران 1 و 2 با نقش

بازیگر نقش غلام در سریال پس از باران کیست +بیوگرافی و عکس

رامین ناصر نصیر در سریال چرخ گردون

رامین ناصر نصیر، بازیگر، کارگردان، نویسنده و منشی صحنه ایرانی، متولد ۱۱ بهمن ۱۳۵۴ در تهران اسـت. وی از سال ۱۳۷۳ فعالیت حرفه ای خودرا در تلویزیون آغاز نمود. ناصر نصیر فارغ التحصیل رشته تدوین اسـت. او طی دوران فعالیت خود، در مجموعه‌ های طنز تلویزیونی از جمله پلاک ۱۴؛ جنگ ۷۷، همريش‌ها، پشت‌کنکوری‌ها و سه، پنج، دو ایفای نقش کرده‌ اسـت.

آیدا ابراهیمی نقش سحر دختر کریم آشی

آیدا ابراهیمی بازیگر نوظهور و جوان سینما و تلویزیون ایران است. او در آثاری همچون سریال خوشبرگ فعالیت داشته است.

بیوگرافی بازیگران سریال چرخ گردون با نقش +عکس و پشت صحنه

سولماز حصاری در سریال چرخ گردون

سولماز حصاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شد و یک خواهر دارد که یکسال از او کوچکتر اسـت. این بانوی هنرمند فارغ التحصیل مقطع لیسانس در رشته علوم آزمایشگاهی اسـت و بعد از حضور در دنیای بازیگری تحصیل در این رشته را آغاز کرد. خانم سولماز حصاری در روز ۲۵ بهمن ماه، ازدواج خودرا علنی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا