بازیگران فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران فیلم آینه بغل با نقش +عکس و داستان

بیوگرافی بازیگران فیلم آینه بغل با نقش

  • محمدرضا گلزار
  • جواد عزتی
  • یکتا ناصر
  • نازنین بیاتی
  • سیامک صفری
  • مه‌لقا باقری
  • غلامرضا نیکخواه
  • بهاره رهنما

منوچهر هادی کاگردان سریال پرطرفدار «عاشقانه» در تازه‌ترین تجربه خود به سراغ فیلم کمدی‌اجتماعی «آینه بغل» رفته است. او همانند آثار سابق خود از بازیگران چهره در این فیلم بهره جسته و با انتخاب مضمونی کمدی سعی در تکرار تجربه موفق «من سالوادور نیستم» دارد. با ادامه این مطلب همراه باشید تا «آینه بغل»ی هارا بهتر بشناسید.

بیوگرافی بازیگران فیلم آینه بغل با نقش +عکس و داستان

آینه بغل پانزده آذرماه اکران خود را در گروه استقلال آغاز کرد، فصلی که به مناسب نبودن برای اکران فیلم‌ها معروف است اما فیلم از همان ابتدا شروع به رکورد شکنی کرد و توانست با فروش یک میلیارد و 150 میلیونی در افتتاحیه خود از «فروشنده» و «ساعت 5 عصر» پیشی بگیرد و بعد از فیلم «نهنگ عنبر» که فروش افتتاحیه آن یک میلیارد و 300 میلیون تومان بود با اختلاف اندکی دومین افتتاحیه پرفروش سال را به نام خود ثبت کند.

بیوگرافی بازیگران فیلم آینه بغل با نقش +عکس و داستان

خلاصه داستان

مرتضی (جواد عزتی) پسری است که در گاراژ کار می‌کند و به مناسبت سالگرد نامزدی‌اش از گاراژ ماشین گران‌قیمتی را به عنوان امانتی برمی‌دارد، در همین حین که نامزد او سوار بر ماشین است و مرتضی برای خرید آب‌هویج بستنی می‌رود به ناگاه ماشین شهرداری با آینه بغل ماشین او برخورد و آینه بغل او می‌شکند و خسارت زیادی به ماشین وارد می‌شود که بعد از ۲ روز مرتضی و نامزدش مهناز (نازنین بیاتی) برای عذر خواهی به منزل شاهانه شاهرخ (محمدرضا گلزار) می‌روند و در آن‌جا اتفاقاتی رخ می‌دهد.

فیلم «آینه بغل» که می‌توان آن را با توجه به دستمزد بازیگران و ایده‌ها و لوکیشن‌های متعدد و متنوعش یکی از پرخرج‌ترین کمدی‌های چندسال اخیر دانست، با در اختیار داشتن 164 سالن سینما در ده هفته اول اکران خود به فروش هفتگی بالای یک میلیارد دست یافت و برای ده هفته متوالی پرفروش‌ترین فیلم هفته شد و به این ترتیب رکوردی که پیش‌تر در اختیار «نهنگ عنبر» بود را شکست. این در حالی بود که اختلاف فروش «آینه بغل» با فیلم دوم جدول در بیشتر هفته‌ها به بالای چهارصد میلیون تومان می‌رسید. همچنین فیلم برای پنج هفته متوالی فروش آخر هفته بالای پانصد میلیون را تجربه کرد و در روز جمعه 24 آذر در پرفروش ترین روز اکران خود فروشش به 612 میلیون تومان رسید.

بیوگرافی بازیگران فیلم آینه بغل با نقش +عکس و داستان

فروش فوق‌العاده‌ی «آینه بغل» تنها به تهران محدود نمی‌شود، در لیست پرفروش‌ترین سینماهای اکران کننده فیلم، نام پردیس هویزه با فروش یک میلیارد و 30 میلیون تومان به چشم می‌خورد که طبق آمار سینماتیکت بعد از پردیس کوروش با فروش دو میلیارد و 115 میلیون، دومین سینمای پرفروش اکران کننده‌ی فیلم بوده است. از دیگر سینماهایی که نمایش آینه بغل در آنها با اقبال بیشتری مواجه شده است می‌توان به پردیس آزادی با فروش 930 میلیون، پردیس زندگی با فروش 570 میلیون و سینما جوان با فروش 540 میلیون اشاره کرد.

بازیگران سریال سنجرخان با نقش +بیوگرافی و عکس واقعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا