بازیگران فیلم و سریال

اسامی بازیگران فیلم مثل یک پدر با نقش + بیوگرافی و داستان کامل

فیلم مثل یک پدر به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی رضا کاشانی بوده که در آن بازیگرانی همچون سعید نیک‌پور، مریم کاویانی، حسین عابدینی، بهزاد داوری، سعیده عرب، راحی بوستانی، آریا گوهر، حمید عجمی، امیرحسین عباسی و حسین تفرشی حضور دارند.

اسامی بازیگران فیلم مثل یک پدر با نقش + بیوگرافی و داستان کامل

موضوع فیلم مثل یک پدر

«مثل یک پدر» نام یک تله فیلم ایرانی به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی رضا کاشانی است که مربوط به قیام ۱۵ خرداد و رهبری امام خمینی (ره) است که در سال ۱۳۹۳ تولید شده و در همان سال برای اولین بار از جشنواره فجر ۹۹ اکران شده و پس از آن بارها از شبکه های مختلف به نمایش درامده است و حالا امروز ساعت ۱۴ از شبکه ۳ سیما روی آنتن خواهد رفت.

اسامی بازیگران فیلم مثل یک پدر با نقش + بیوگرافی و داستان کامل

کارگردان این اثر “ محمد علیزاده فرد و تهیه کنندگی یوسف منصوری ساختهٔ سال ۱۳۹۳ است و بازیگران آن را “سعید نیک‌پور، مریم کاویانی، حسین عابدینی، بهزاد داوری، سعیده عرب، راحی بوستانی، آریا گوهر، حمید عجمی، امیرحسین عباسی و حسین تفرشی” تشکیل می دهند.

همچنین ببینید:

اسامی بازیگران سریال نیکان با نقش

اسامی بازیگران فیلم آسمان هشتم

اسامی بازیگران سریال فورجی با نقش

اسامی بازیگران فیلم مثل یک پدر

  • سعید نیک‌پور
  • مریم کاویانی
  • حسین عابدینی
  • بهزاد داوری
  • سعیده عرب
  • راحی بوستانی
  • آریا گوهر
  • حمید عجمی
  • امیرحسین عباسی
  • حسین تفرشی

داستان فیلم مثل یک پدر

فیلم مثل یک پدر با نام قبلی غریبه ای در زورق فیلمی به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی رضا کاشانی محصول سال ۱۳۹۳ است. این تله فیلم به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما از اول اردیبهشت ماه جلوی دوربین رفته و تصویربرداری آن یک هفته دیگر به اتمام می رسد تا طبق برنامه ریزی های انجام شده برای پخش در ۱۵ خرداد آماده شود.

رهبر قنبری کارگردان «مثل یک پدر» گفت: با توجه به مضمون داستان این تله فیلم که مربوط به قیام ۱۵ خرداد و رهبری امام خمینی (ره) است، این نام تناسب بیشتری با داستان دارد.
من همیشه دوستار تاریخ معاصر ایران بوده ام و با توجه به علاقه پیش از این فیلم «آئینه های غبار گرفته» را در خصوص تاریخ معاصر مطبوعات ایران ساخته ام و برای این کار بیست روز پیش تولید داشتیم ۸۵ درصد کار در شهرک غزالی فیلمبرداری شد و مابقی نیز از تهران تا شهریار جلوی دوربین خواهد رفت.

بیوگرافی بازیگران فیلم مثل یک پدر

اسامی بازیگران فیلم مثل یک پدر با نقش + بیوگرافی و داستان کامل

بیوگرافی سعید نیک‌پور

سعید نیک پور در سال 1324 در شهرری متولد شد. او به دانشکده هنرهای دراماتیک رفت و از سال دوم کار بازیگری را با اجرای تئاتر و حضور در نمایش های تلویزیون آغاز کرد. در سال 1346 اولین کار حرفه ای در زمینه تئاتر را با بازی در نمایشنامه آنتیگون شروع کرد و تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است.

اسامی بازیگران فیلم مثل یک پدر با نقش + بیوگرافی و داستان کامل

بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی، هنرپیشه دوست داشتنی ، محجوب و آرام سینما و تلویزیون ، متولد سال ۱۳۴۹ در شهر اهواز است؛ اما با توجه به اینکه پدر و مادر وی متولد بابل هستند، اصالتا مازندرانی است. مریم در یک خانواده ۴ نفره با یک برادر کوچکتر از خودش زندگی پرورش یافته است.وی دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری بوده و شغل اصلیش پرستاری است و در سال ۱۳۸۰ بازیگری را آغاز کرد. مریم کاویانی در سن ۳۴ سالگی و میتوان گفت خیلی دیر وارد عرصه بازیگری شد اما خیلی سریع پله های پیشرفت را طی کرد.

اسامی بازیگران فیلم مثل یک پدر با نقش + بیوگرافی و داستان کامل

بیوگرافی حسین عابدینی

حسین عابدینی متولد ۱۳۵۹ در شهر ماهنشان از توابع زنجان است. او بازیگر سینما و تلوزیون میباشد. در ادامه به معرفی و بیوگرافی حسین عابدینی بازیگر و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم.

سال ۷۳ بود که تیم مجید مجیدی در میدان میوه ترباره در حال فیلمبرداری بود، همانجا از چند پسر نوجوان تست بایگری می گیرد که یکی از آنها حسین عابدینی بود که قبول شد. همین باعث شد در سال ۱۳۷۴ اولین کار او با آقای مجیدی باشد درسته نقش کوتاهی داشت اما بسیار موثر بود. وی با بازی در سریال از یاد رفته در نقش شفیع تقش ماندگاری را رقم زد. این سریال و بازی جذاب ایشان در شبکه آی فیلم در حال پخش هست. وی در سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۰ ساله بود به دلیل درخشش در فیلم باران مجید مجیدی برنده سیمرغ بلورین برترین بازیگر مرد در نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

بهزاد داوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا